شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گروهی متشکل از 165 شرکت و انجمن صنفی از اتحادیه اروپا خواستند تا نسبت به نقض قوانین ضدانحصاری گوگل موضع سخت گیرانه ای را اتخاذ کنند. آنها معتقد هستند که غول فناوری ایالات متحده رویکردهای ناعادلانه ای در ارائه خدمات موتور جست ‎وجوی خود دارد.

به گزارش دیجیاتو، این گروه شامل شرکت هایی در ایالات متحده، انگلیس و همچنین شرکت هایی در 21 کشور عضو اتحادیه اروپا می شوند و در نامه ای از کمیسر رقابت اقتصادی اتحادیه اروپا درخواست کردند که نسبت به رویکرد گوگل در ارائه نتایج موتور جست ‎وجوی خود به سرعت واکنش نشان دهد.

مقابله با انحصارگرایی گوگل

آنها معتقد هستند که گوگل قوانین ضدانحصاری را رعایت نمی کند و در ارائه نتایج جست وجو در موضوعات مختلف اعم از محل اقامت، مسافرت و مشاغل، نتایج را به صورت سوء گیرانه به کاربران ارائه می دهد. در نتیجه رقابت سالمی در بازار برقرار نمی شود.

در سه سال گذشته مارگارت وستاگر، عامل اصلی جریمه شرکت های فناوری که ترامپ او را بانوی مالیات نامیده، به دلایل مختلفی نظیر عدم رعایت عدالت در مقایسه محصولات و سوء استفاده از نفوذ خود در تبلیغات تجاری گوگل را در مجموع ۹.۷ میلیارد دلار جریمه کرده است.

این نخستین باری است که این تعداد شرکت و انجمن نسبت به اقدامات گوگل به صورت جمعی اعتراض می کنند. در بین امضاکنندگان نامه اعتراضی نام 135 شرکت ارائه‎ دهنده خدمات آنلاین و 30 انجمن صنفی دیده می شود.

کمیسر رقابت اقتصادی اتحادیه اروپا قرار است پیش ‎نویس قانون ضدانحصار را در تاریخ 12 آذرماه ارائه دهد. ممکن است فرآیند قانونی شدن این پیش‎ نویس حدود یک سال یا بیشتر طول بکشد. باید ببینیم چنین قوانینی چگونه می تواند بر نتایج جست‎ وجوی گوگل تاثیرگذار باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/W6yN7Ejv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه