جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس گفت: تا آخر آبان‌ماه مشکل قانونی و اعتباری سد تاجیار در شهرستان سراب را حل می‌کنیم و پروژه افتتاح خواهد شد.
خلیل آقایی اظهار کرد: در زمینه تامین اعتبار مالی این پروژه مشکلی وجود ندارد و در چند ماه آینده موانع قانونی آن برطرف می‌شود.
وی همچنین در زمینه صادرات دام سبک اظهار کرد: هرکسی بخواهد دام سبک صادر کند، ما حمایت کامل می‌کنیم و شرایط صادرات این محصول به سایر کشورها فراهم شده است.
آقایی ادامه داد: برپایه سیاست‌های اساسی و زیربنایی وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار بخش کشاورزی و برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و کاهش ضایعات در مراحل کاشت، داشت و برداشت، مکانیزاسیون و انجام به موقع عملیات کشاورزی در اولویت است.
وی با بیان اینکه تلاش ما این است که از تمام توان و ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کنیم تا به سمت خودکفایی حرکت کنیم، افزود: این موضوع در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس با بیان اینکه با توجه به تدابیر اندیشیده شده، کشاورزان نباید دغدغه‌ای برای فصل کشت داشته باشند، ادامه داد: تامین امنیت غذایی کشور اصل مهمی در فعالیت‌های کشاورزی و یکی از سیاست‌های اساسی و کلان کشور است و دولت و مجلس با حساسیت ویژه‌ای پیگیر رفع مشکلات و گشایش مسیرهای توسعه‌ای در این حوزه هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HTvsWDnh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه