شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش از این گزارش‌های متفاوتی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را عنوان کردیم که نشان می‌داد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها به دلیل فراوانی منابع و توجه به نیازها، غالبا موفق است، اما همواره یکی از مشکلات اصلی سرمایه‌گذاران تأمین وثیقه‌های ملکی برای ضمانت‌های بانکی است؛ مسئله‌ای که گاهی حتی موجب لغو سرمایه‌گذاری برای صنایع کوچک شده است. به تازگی اما خبری با عنوان تأمین وثیقه تسهیلات بانکی سرمایه‌گذاران بوشهر تا20 میلیارد ریال منتشر شده است.

355769676897689

مسئولان شهرک صنعتی بوشهر معتقدند دراین شهرک‌ها درحد نیاز مردم امکانات وجود دارد و زیرساخت‌های لازم نیز برای فعالیت صنعتگران و تولیدکنندگان در این شهرک‌ها آماده و مهیا است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفته است: امسال برای حمایت بیشتر سرمایه‌گذاران و توسعه تولید در این استان وثیقه تسهیلات بانکی دریافتی سرمایه‌گذاران تا سقف 20 میلیارد ریال از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تأمین می‌شود.

مهدی صفوی افزود: دراین ارتباط تأمین وثیقه برای ضمانت‌های بانکی کمک خوبی است که امسال در برنامه کاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک قرار گرفته است. صفوی درباره چگونگی سرمایه‌گذاری متقاضیان در این شهرک‌ها بیان کرد: مجموعه شهرک‌های صنعتی استان بوشهر فضا و زمین لازم را برای اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد. وی اظهارکرد: در بحث واگذاری زمین برای اجرای طرح ابتدا 30 درصد هزینه زمین از متقاضیان دریافت و 70 درصد مابقی با یک‌سال تنفس به‌صورت اقساطی سه ساله سه ماه یک‌بار اخذ می‌شود. ما هم در این کلاف با توجه به حمایت این شهرک از صنایع کوچک، پیشنهاد می‌دهیم برای سرمایه‌گذاری در این شهرک آستین‌ها را بالا بزنید.

برچسب ها : سرنخ
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5k4aFveZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه