جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در ایامی که به سال نو نزدیک می‌شویم یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها تمرکز روی مناطق گردشگری بکر و دست‌نخورده است که در ایران هم این مناطق کم نیستند. در‌واقع هر استانی دارای مراکز گردشگری و تفریحی و سیاحتی مشخصی است که خوب یا بد، ضعیف یا قوی، دولت و میراث فرهنگی روی آنها سرمایه‌گذاری کرده است اما همچنان برخی جاذبه‌ها در شهرها یا حتی روستاها وجود دارد که همچنان پتانسیل توجه و سرمایه‌گذاری در آنها وجود دارد. مثلا خبرگزاری ایسنا به‌تازگی سراب «فش» را از زیباترین مناطق نمونه گردشگری در استان کرمانشاه معرفی کرده است.

این سراب در شهرستان کنگاور، یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان از ویژگی‌های قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است. محورهای گردشگری، وجود سراب طبیعی زیبا، پوشش گیاهی و طبیعی، وجود باغات متعدد میوه، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی، کایت‌سواری، طبیعت‌گردی، چشمه‌های آب و جویبارهای روان در منطقه و نزدیکی به شهرستان کنگاور تنها بخشی از مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های منطقه نمونه گردشگری سراب فش عنوان شده است. 

در چنین منطقه‌ای زمینه سرمایه‌گذاری برای احداث مجتمع‌های تفریحی، توریستی، کمپینگ، ویلا، احداث دهکده گردشگری روستایی، احداث فضاهای ورزشی و احداث مجموعه تفریحات آبی وجود دارد. این‌گونه مناطق در کشور کم نیستند و تنها نیاز به مقداری توجه و سرمایه‌گذاری دارند تا به‌عنوان یک منطقه سودآور گردشگری شناخته شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/X3EiZ5o0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه