بیمه نوین با بیش از 300 مرکز درمانی طرف قرارداد و 36 شعبه پرداخت خسارت در سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت بیمه های درمان تکمیلی را راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند، مدیرعامل بیمه نوین گفت: این شرکت در راستای تسریع در خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بیمه گذاران خود، ارائه خدمات متمایز به بیمه شدگان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به لزوم سهولت دسترسی افراد به پرونده خسارت و اطلاع از آخرین وضعیت پرونده در واحدهای پرداخت سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت شرکت بیمه نوین طراحی و راه اندازی شده است.
کریم خان زند درخصوص امکانات و قابلیت های این سامانه بیان کرد: این سامانه با استفاده از ظرفیت های داخلی در دو حوزه فنی و پشتیبانی شرکت بیمه نوین، طراحی و اجرایی شده است و به بیمه شدگان اجازه می دهد علاوه بر اطلاع از میزان خسارت پرداختی خود و افراد تحت پوشش، از کلیه مراحل پرداخت خسارت، از تشکیل پرونده در شعبه تا واریز خسارت به حساب بیمه شده و آخرین تغییرات آن به صورت آنلاین اطلاع داشته و در صورت تمایل نسبت به ذخیره یا چاپ صورت هزینه های درمانی خود اقدام نمایند.