پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/7/6 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

نوین: شنیده‌ها در بازار حکایت از سود نقدی هر سهم به مبلغ 300 ریال دارد.

ورنا: شنیده‌ها از این سهم حکایت از انتقال سهام سایپا از کد این شرکت به شرکت سرمایه‌گذاری صبا‌تامین دارد و هیچگونه آثار سود و زیان در نقل و انتقال فوق در صورت‌های مالی خود متصور نیست.

ثنوسا: افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ 20/6/1394 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

گروه خودرو: گویا قرارداد میلیاردی خودرو‌سازان با شرکت بنز آلمان که شایعه آن ماه‌هاست در بازار پیچیده است فقط منتظر مجوز نهایی صدر اعظم این کشور است تا قرارداد مذکور نهایی شود.

قیمت جهانی روی: شنیده‌ها از احتمال افزایش قیمت جهانی روی از ماه آینده میلادی حکایت دارد که می‌تواند بر سودآوری نمادهایی همچون کروی تاثیر خوبی بگذارد.

توکاریل: گویا این شرکت در حال مذاکره با کنسرسیوم ریلی اسپانیا برای ساخت ریل راه‌آهن سریع‌السیر جدید در کشور است.

پالایشگاهی‌ها: شرکت پونتسیلی فرانسه برای نوسازی پالایشگاه‌های ایران اعلام آمادگی کرده است. گویا این شرکت به دنبال یک شریک ایرانی برای ورود به بازار خدمات نفتی ایران می‌گردد.

دامین: خبرها از این شرکت دارو‌سازی حکایت از تلاش برای راه‌اندازی خط تولید سرنگ دارد.

گروه بانکی: قائم‌مقام بانک مرکزی از ارائه بسته اصلاح نظام بانکی کشور تا پایان مهرماه به دولت خبر داده است.

گروه پلاستیک: خبرها از تداوم کاهش واردات لاستیک به کشور نسبت به سال گذشته با افزایش تعرفه‌های گمرکی حکایت می‌کند.

خبهمن: شنیده‌ها از بازگشت دوباره مزدا به این شرکت و از سرگیری مونتاژ مزدا 3 در گروه بهمن حکایت دارد به‌طوری‌که گویا تاکنون بیش از 800 دستگاه مزدا 3 در دو، سه ماه اخیر مونتاژ شده است.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/04L1RcwX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه