پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1395/1/22 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

واتی: خبرها حاکی از آن است که این شرکت برنامه فروش دو شرکت زیرمجموعه آتیه دماوند را در دستور کار دارد که نخ خمین در اولویت برای فروش است و خریدار آن در حال تأمین وثایق مورد نیاز است. شنیده شده این موضوع طی یک ماه آینده قطعی خواهد شد.

بهپاک: گویا در اقدامی در جهت حمایت از صنعت روغن‌کشی و کشاورزان، دولت با افزایش تعرفه واردات روغن خام و پالم موافقت کرده و بهپاک تنها نماینده صنعت روغن‌کشی در بازار سهام است.

بکاب: شنیده‌ها حکایت از این دارد که شرکت جوشکاب یزد برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد و قرار است سرمایه‌اش را از ۱٫۵ میلیارد تومان به ۲۰میلیارد تومان برساند. لازم به ذکر است که اگر جوشکاب یزد تا سه ماه دیگر افزایش سرمایه ۱۳۰۰ درصدی خود عملیاتی نکند نمی‌تواند در بورس تهران حضور داشته باشد.

ذوب: خبر‌ها از این نماد حکایت از احتمال ۹۹درصدی تعیین تکلیف سند ملکی حدود ۱۵ هزار هکتاری زمین‌های این شرکت و انتظارات برای افزایش سرمایه این شرکت در سال جاری دارد.

کاذر: شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران این شرکت با سفر هیات اقتصادی ایتالیا به ایران قرارداد فروش محموله آجرهای دولومیتی صادراتی را امضا خواهند کرد. گفته می‌شود به‌زودی جهت تعدیل سنگین سود ناشی از فروش دو معدن خود این نماد بسته خواهد شد.

صنعت کاشی: خبرها حاکی از آن است که ایتالیایی‌ها طبق اظهارنظر رئیس صنف کاشی و سرامیک ایران، قرارداد سرمایه‌گذاری و بازاریابی بین‌المللی با برخی تولیدکنندگان کاشی امضا خواهند کرد که طبق اظهارات وی میزان سرمایه‌گذاری بین ۳ تا ۵ میلیارد یورو است.

تپکو: شنیده‌ها حاکی از عرضه بلوک ۱۳۰۰ریالی هپکو در اردیبهشت و مشارکت با شرکت‌های ژاپنی و سوئدی است.

* ارتباط با کارشناس: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/54sq9Uf1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه