شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید درباره ماده 28 الحاقی لایحه رفع موانع تولید گفت: این ماده با هدف تسهیل فرآیندهای گمرکی، برخی مقررات گمرک را اصلاح کرده بود که در صحن علنی مجلس ایرادات قانونی و نگارشی به آن وارد شد و ما هم آن را پذیرفتیم و اصلاحات مورد نظر را انجام دادیم. 

 حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتقادات و ایرادات وارد شده به ماده الحاقی 28 لایحه رفع موانع تولید مبنی بر اینکه این ماده موجب بی‌اثر شدن قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به شفاف‌سازی و مبارزه با فساد می‌شود، اظهارداشت: به هیچ وجه قصد این نبوده که مباحث مبارزه با فساد کمرنگ شود. این ماده مشکلاتی داشت که مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت. 

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید درخصوص ماده 28 گفت: این ماده با هدف تسهیل فرآیندهای گمرکی، برخی مقررات گمرک را اصلاح کرده بود که در صحن علنی مجلس ایرادات قانونی و نگارشی به آن وارد شد، ما هم آن را پذیرفتیم و اصلاحات مورد نظر را انجام دادیم.  وی درباره 30 ماده الحاقی به لایحه دولت، گفت: این 30 ماده در طرح‌های حمایت از تولید ملی بوده که به کمیسیون ویژه ارجاع شده بود، لایحه حمایت از تولید دولت که به لایحه خروج از رکود معروف است نیز 30 ماده داشت که 30 ماده طرح به مواد لایحه دولت افزوده شد. 

به گفته فولادگر در زمان بررسی لایحه در کمیسیون اصلاحاتی انجام و گزارش نهایی آن به مجلس ارائه شد. دو، سه ماده از لایحه را صحن علنی مجلس به کمیسیون ارجاع داد که گزارش آن نهایی شده و در صحن مطرح می‌شود. فولادگر تاکید کرد: در یکی، دو سال گذشته سه طرح در راستای حمایت از تولید ملی به کمیسیون ویژه ارائه و مواد پیشنهادی به لایحه رفع موانع تولید دولت اضافه شد. 

وی در پاسخ به این سوال که 30 ماده الحاقی مجلس به لایحه دولت چه محورهایی دارد، گفت: موارد متعددی دارد؛ یکی از آنها راه‌اندازی حسابی برای حمایت از تولید ملی است، تمدید تسهیلات‌بانکی، اصلاح موادی از قانون معادن، تامین اجتماعی، فناوری‌های نوین، مسائل بانکی و کشاورزی و ...  رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ادامه داد: بحث شفاف‌‌سازی و مبارزه با فساد به قوت خود در لایحه رفع موانع تولید باقی است و ما سعی کردیم علاوه بر حمایت از تولید، مبارزه با فساد و شفاف‌سازی برجسته شود.  فولادگر با اشاره به روند بررسی لایحه رفع موانع تولید در صحن علنی مجلس گفت: مواد پیشنهادی دولت به اتمام رسیده و 27 ماده الحاقی هم تصویب شده است. تنها موادی که به کمیسیون ارجاع شده طی امروز و فردا مورد بررسی قرار می‌‌گیرد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3qvDiRnu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه