دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شركت ملی نفت ایران اعلام كرد: با توجه به ناعادلانه بودن شرایط رقابت میان صنعتگران داخلی و خارجی در حوزه نفت، مقرر شده زمینه عادلانه شدن این رقابت فراهم شود تا صنعتگران داخلی بتوانند محصولات خوبی ارائه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شركت ملی نفت ایران، ركن‌الدین جوادی، عدم رقابت سازندگان ماشین آلات داخلی با صنعتگران خارجی را یكی از مشكلات مهم عرصه صنعت نفت كشور خواند و تصریح كرد: برای رفع این مشكل براساس دستورالعمل اخیر وزیر نفت، قیمت خرید كالای خارجی در كشور ثالث را با قیمت بیگانه در كشور مقایسه نمی‌كنیم، بلكه هزینه گمرك، بیمه و موارد اینچنینی نیز محاسبه خواهد شد.

وی اظهار كرد: همچنین در قراردادها، بحث تجهیزات را براساس روز قرار می‌دهیم، به طوری كه سازندگان داخلی بتوانند با این شرایط در این حركت مقدس با امید و موفقیت و رقابت و همراهی بیشتری حضور یابند.

جوادی با بیان اینكه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در كشور قدم‌های زیادی در عرصه سازندگی و خودباوری صنعت نفت برداشته شده، اظهار كرد: با وجود این اقدامات در هشت ماه گذشته با بررسی صورت گرفته متوجه شدیم كه هنوز در ۱۰گروه مهم صنعت نفت، دانش و سازندگی به سطح مطلوب نرسیده است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه نفت، مقرر شده كه یك گروه با همكاری صنعتگران داخلی بتوانند در سه ماه آینده، قرارداد ساخت این اجناس را امضا كنند و طی مدت ۲ سال آینده در این حوزه به خودكفایی برسیم.

مدیرعامل شركت نفت ایران از صنعتگران فارس دعوت كرد، این موضوع را از طریق انجمن‌های سازندگی پیگیری و در این كار مشاركت كنند. مدیرعامل شركت ملی نفت ایران اعلام كرد: در شش ماهه اول امسال وزارت نفت به منظور تقویت ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه، قراردادهایی با دانشگاه‌های كشور از جمله شیراز منعقد كرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qvgExBHA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه