شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت آلمانی «BioNTech» به همراه کمپانی آمریکایی «فایزر» (Pfizer) یکی از گزینه های اصلی واکسن کرونا را توسعه داده و حالا هم بنیانگذار BioNTech از پیش بینی خود برای زمان بازگشت زندگی به حالت عادی صحبت کرده است.

به گزارش دیجیاتو، واکسن کرونا فایزر در فاز سوم آزمایش های بالینی اثربخشی بیش از ۹۰ درصد داشته و بسیاری امیدوارند که واکسن این کمپانی بتواند دوباره زندگی را به حالت عادی بازگرداند، البته علاوه بر آن، واکسن های دیگری نیز در حال توسعه هستند و برای عبور از شرایط دشوار کنونی تنها یک واکسن کافی نیست.

سازنده واکسن کرونا زندگی حالت عادی زمستان آینده

به تازگی هم بنیانگذار BioNTech، پروفسور «اوگور شاهین» ابراز امیدواری کرده که انتقال ویروس کرونا به نصف کاهش پیدا کند که در نتیجه تعداد مبتلایان جدید به طور چشمگیری کم می شود. شاهین در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرده که انتظار دارد تحلیل های جدید نشان دهد که واکسن نرخ انتقال کرونا میان مردم را کاهش دهد و دیگر شاهد علائم در افراد دریافت کننده واکسن نباشیم.

هم بنیانگذار BioNTech در این زمینه اعلام کرده:

«من بسیار مطمئن هستم که با یک واکسن موثر نرخ انتقال ویروس بین مردم کاهش پیدا می کند و اگرچه شاید این میزان ۹۰ درصد نباشد، اما ۵۰ درصد خواهد بود. همین میزان نیز می تواند میزان شیوع کرونا را به طور چشمگیری کاهش دهد.»

کشورهای مختلفی واکسن کرونا فایزر را سفارش داده اند و برای مثال بریتانیا تا پیش از پایان سال جاری میلادی ۱۰ میلیون دوز از این واکسن را دریافت می کند و ۳۰ میلیون دوز دیگر نیز سفارش داده است.

در حالی که برخی افراد به بازگشت زندگی به حالت عادی در بهار پیش رو اشاره می کنند، به اعتقاد پروفسور شاهین به زمان بیشتری نیاز داریم. هم بنیانگذار BioNTech اعلام کرده:

«اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عرضه واکسن کرونا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی آغاز می شود.»

این کمپانی می خواهد تا بهار آینده ۳۰۰ میلیون دوز واکسن در سراسر جهان عرضه کند. به اعتقاد پروفسور شاهین، تابستان باعث کاهش نرخ ابتلا به کرونا خواهد شد و باید به نرخ بالای تزریق واکسن تا پیش از پاییز و زمستان آینده دست پیدا کنیم تا زندگی در زمستان به روال عادی بازگردد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AtyhGTzQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه