دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرکل همکاری و توافق‌های ملی گردشگری و دبیر کمیته ملی طبیعت‌گردی گفت: با توجه به تعریف طرح توسعه گردشگری روستایی در قالب اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در 500 روستای کشور فراهم می‌شود.

محمدعلی فیاضی در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر افزود: با توجه به تنوع زیستی و گیاهی روستاها برای جذب گردشگر امسال 75 روستا در اولویت تأمین زیرساخت‌ها قرار دارند.

وی یادآورشد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از محورهای مهم در اقتصاد مقاومتی ازسوی رهبر معظم انقلاب معرفی شد و ستاد اقتصاد مقاومتی هشت طرح برای این سازمان تعریف کرد که توسعه گردشگری روستایی یکی از آنهاست و مابقی به حوزه‌های دیگر این سازمان ارتباط دارد.

وی با اشاره به اهمیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی اظهار کرد: در دو سال گذشته دستورالعمل اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مناطق روستایی با هدف صیانت از محیط طبیعی، حفظ معماری و احیای ظرفیت‌های تنوع فرهنگی تهیه و ابلاغ شد. وی اظهار کرد: با ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی زمینه ماندگاری گردشگر در مناطق مختلف کشور فراهم می‌شود.

فیاضی گفت: در این اقامتگاه‌ها افراد با لباس محلی منطقه خود از گردشگران پذیرایی می‌کنند و غذاهای محلی و صنایع دستی مربوط به آن منطقه ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: اقامتگاه‌های بوم گردی بدون داشتن دفتر خدمات سفر می‌توانند فضای پیرامونی خود را در معرض دید گردشگران قرار دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ix8efjCY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه