شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش ایسنا، محمدمهدی مافی، دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان تهران درباره روند بازار مسکن اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته پیش‌بینی کردیم که روند رکودی بازار مسکن تا پایان سال پیش رود و این احتمال وجود دارد در ابتدای سال آینده شرایط بهبود یابد.

دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه شرایط در حال حاضر دارای مزیت‌هایی در حوزه مسکن است، تصریح کرد: این شرایط به دلیل آنکه پایداری خاصی را به وجود آورده می‌تواند برای مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان مفید هم باشد.


مافی در ادامه تاکید کرد: به این ترتیب توان خریدار می‌تواند افزایش یابد، اما چالشی که به وجود می‌آید آن است که میزان تولید مسکن در کشور به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و این میزان کاهش تولید در میان‌مدت باعث کاهش عرضه مسکن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این روند درنهایت می‌تواند منجر به افزایش قیمت و کاهش عرضه در دو سال آینده شود، تاکید کرد: دولت باید تمهیداتی برای جلوگیری از روند افزایش قیمت‌ها در نظر گیرد.

دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان تهران خاطرنشان کرد: باید با پایدار‌بودن قیمت مسکن بتوان تولید مسکن را به حد نیاز و مصرف برسانیم و با اعلامی که در بازنگری طرح جامع مسکن شده می‌توان این ارزیابی را یک فرصت و یک تهدید در نظر گرفت.

مافی ادامه داد: وقتی نیاز به ساخت یک میلیون واحد مسکونی داریم، این مسئله یک فرصت محسوب می‌شود که برای کنشگران صنفی و اقتصادی مسئله‌ای مثبت محسوب می‌شود اما اگر به این موضوع در حوزه مسکن پاسخ داده نشود مقداری انباشت نیاز به وجود می‌آید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wceLSYh2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه