جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاملات شش ماه ابتدایی سال جاری بازار مس نشان می‌دهد، این فلز طی این مدت با نوسان‌های زیادی رو‌به‌رو بوده است. شرکت مشاور سرمایه‌گذاری هدف حافظ در بولتن هفتگی خود با بررسی صنایع مختلف از کاهش موجودی مس در جهان و افزایش صادرات سیمان خبر داد.

براساس این گزارش، فلز سرخ مس هم در بورس کالا و هم در بازار آزاد، طی نیمه اول سال 1393 با نوسانات ‌منطقی‌تری نسبت به شش ماه نخست سال 1392 مواجه بود، که آن هم به دلیل ثبات نرخ ارز بوده است.

از طرفی، مس در بازارهای جهانی نیز در سه ماه دوم مدت مذکور نوسان بیشتری را تجربه کرد. به همین دلیل، این افت و خیزهای مکرر تاثیر بیشتری بر معاملات بورس کالای ایران گذاشته بود.

با توجه به قیمت‌های بالای مس و تغییر فرمول قیمت‌گذاری و تعیین قیمت ارز آزاد به‌عنوان مرجع مورد پذیرش در کنار ضعف تقاضا، شرایط معاملات را دشوارتر کرد که افزایش قیمت‌ها را می‌توان خروجی این امر دانست.

برچسب ها : اخبار امروز بورس
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3ZbKADOj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه