پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خلاقیت در طراحی پاستیل فروشی

9 سال پیش ( 1394/4/20 )
پدیدآورنده : امیر کاکایی  

امروزه، خلاقیت و نوآوری یکی از نکات حائز اهمیت در موفقیت هر کسب‌و‌کاری است و به‌وسیله طراحی خلاقانه دکوراسیون داخلی، فروشگاه‌های خرده‌فروش می‌توانند در جذب مشتری موفق باشند. در همین راستا به تازگی یک فروشگاه تنقلات، به نام گامی‌لند در یکی از مراکز خرید تهران فعالیت‌ خود را آغاز کرده است. یکی از مزیت‌های این فروشگاه، طراحی متمایز و جدید آن است که می‌تواند کودکان را برای خرید تنقلاتی مانند پاستیل و شکلات به خود جذب کند.

معمولا فروشگاه‌های تنقلات، دارای دکوراسیون داخلی ساده هستند و همین موضوع باعث می‌شود که نتوانند کودکان را به خوبی جذب کنند و اگر صاحبان این فروشگاه‌ها بتوانند دکوراسیون داخلی مطابق علاقه و نیاز کودکان طراحی کنند، قطعا در جذب مشتری می‌توانند بسیار موفق باشند؛ چون در فروشگاه‌های تنقلاتی معمولا کودکان صرفا به دلیل جذاب بودن خود تنقلات جذب می‌شوند اما اگر بتوان فضای جذابی را هم برای آنها ایجاد کرد راحت‌تر می‌توان آنها را جذب کرد.

مهدی نصیری، مدیر اجرایی این فروشگاه در گفت‌و‌گو با «فرصت امروز» بیان می‌کند: این مجموعه در طبقه‌ای که مختص کودکان است، راه‌اندازی شده و چون کودکان معمولا استقبالی خوبی از تنقلاتی مانند پاستیل و شکلات می‌کنند، این کسب‌و‌کار برای کودکان طراحی شده است و به‌طورکلی، گروه هدف این کسب‌و‌کار کودکان هستند اما به واسطه جذابیتی که این تنقلات برای والدین دارد، آنها هم بخشی از گروه هدف این کسب‌و‌کار محسوب می‌شوند.

نصیری اظهار می‌کند: نوع طراحی که در دکوراسیون داخلی این کسب‌و‌کار انجام شده، به ثبت رسیده و صاحبان این کسب‌و‌کار تمایل دارند این مجموعه را گسترش دهند. از طرفی بیشتر فروشگاه‌های پاستیل در مراکز خرید ایران از دکوراسیون خلاقانه‌ای استفاده نمی‌کنند و معمولا در طراحی بیشتر این فروشگاه‌ها از MDF استفاده شده است و بسیار ساده هستند؛ به همین دلیل ممکن است جذابیت زیادی برای کودکان نداشته باشد. طراحی که مناسب با خلقیات کودکان باشد معمولا در ایران به آن توجه نمی‌شود و باید طراحی صورت بگیرد که جذابیت بصری خوبی را برای کودکان ایجاد کند.

او ادامه می‌دهد: ستون‌هایی از شکلات برای طراحی دکوراسیون داخلی این کسب‌و‌کار در نظر گرفته شده و از طرفی فضای فانتزی با رنگ‌های شاد و براق برای کودکان ایجاد شده است. باتوجه به اینکه معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی در ایران الگوبرداری رایج است، در طراحی این مجموعه نیز الگوبرداری‌های کلی صورت گرفته اما ایده اصلی این طراحی از جایی گرفته نشده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/09lXC7tA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه