جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چند روز پس از خبر منتشر شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر صدور حکم جلب مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل بدهی‌های معوق این شرکت، آسمان ایر اعلام کرده نه‌تنها خبر حکم جلب صحت ندارد که حتی این شرکت چیزی به نام بدهی سنواتی به شرکت فرودگاه‌ها نیز نداشته است.

حکم جلب مدیرعامل آسمان ایر تکذیب شد

به گزارش ایسنا، شرکت فرودگاه‌های کشور در روزهای پایانی هفته گذشته در خبری رسمی اعلام کرد: شرکت فرودگاه‌ها حکم جلب مدیرعامل شرکت آسمان را دریافت کرده و مسئولان این شرکت باید موضوع بدهی‌ها را از طریق مراجع رسمی پیگیری کنند.

چند روز پس از انتشار این خبر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان در اعلامیه‌ای رسمی صدور هرگونه حکم جلب و دریافت آن را تکذیب کرده است.

این شرکت در اطلاعیه خود به تبصره 23 روزنامه رسمی کشور مورخ چهارم خردادماه سال 1395 اشاره کرده و گفته است: دولت مکلف است معادل بدهی حسابرسی شده شرکت هواپیمایی کشور به دولت و شرکت‌های دولتی را با مطالبات از شرکت مذکور به استثنای بدهی‌های مالیاتی تا سقف 10 هزار میلیارد ریال تهاتر کند و خزانه‌داری کل کشور مکلف است معادل مبلغ تهاتر مذکور را به حساب بستانکار و بدهکار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و شرکت‌های دولتی مربوطه منظور و با آنها تسویه کند.

این گزارش می‌افزاید: شرکت هواپیمایی آسمان یک شرکت دولتی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است و هر دو شرکت زیرمجموعه دولت بوده و از تبصره 23 مصوبه مجلس شورای اسلامی پیروی می‌کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8MVq0r6c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه