سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

10 بسته حمایتی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر از سقف یک تا 100میلیارد ریال مورد حمایت مالی ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی قرار می‌گیرند. به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محتویات 10 بسته حمایتی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی طراحی و تدوین شد.

بنابراین گزارش، حمایت از طراحان در حوزه‌های مختلف (بسته طراحی) و حمایت از شرکت‌های صادراتی و نمایشگاه‌های فروش محصولات ایران در خارج از کشور (بسته صادرات) به ترتیب از سقف پنج تا 20 میلیارد ریال و 10 تا 100میلیارد ریال انجام می‌شود.

همچنین سقف حمایت از شرکت‌هایی که در حوزه برندسازی محصولات صنایع دستی فعالیت کنند (بسته برندینگ) از پنج تا 20 میلیارد ریال و سقف حمایت از ثبت اصالت فرهنگی استادان حوزه فرهنگ‌وهنر (بسته اصالت فرهنگی) از جمله بسته‌های حمایتی تعریف شده ویژه اصحاب این حوزه دو میلیارد ریال تعیین شده است.

شرکت‌های علاقه‌مند به فعالیت در بسته نوآوران یک و دو به ترتیب از پنج تا 10 و یک تا پنج میلیارد ریال مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می‌گیرند. برای بسته‌های نوسازی (حمایت از نوسازی کارگاه‌ها) و لیزینگ محصولات ستاد نرم (بسته توسعه بازار) سقف حمایتی یکسان یک تا پنج میلیارد ریال تعیین شده است.

سقف حمایتی تعیین شده برای بسته حمایت از ارتقای کیفی خدمات و محصولات (بسته استانداردسازی) یک تا 10 میلیارد ریال تعیین شده این در حالی است که تسهیلات 12 میلیون تومانی در حمایت از پایان‌نامه‌های دکترا و شش میلیون تومانی در حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد در زمینه به‌کارگیری روش‌های علمی روز دنیا و مفاهیم مدیریت تکنولوژی در زمینه ساخت و تولید صنایع دستی و صنایع فرهنگی به (بسته تولید علم) اختصاص یافته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rHG4NEPp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه