جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با انجام برخی تغییرات در عملیات مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه اصفهان، روزانه نزدیک به سه میلیون لیتر بنزین یورو ٤ تولید و از هفته آینده در اصفهان توزیع می‌شود.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان به شانا گفت: به‌منظور تولید بنزین یورو ٤ در این پالایشگاه، علاوه بر تغییر در عملکرد مجتمع بنزین‌سازی این شرکت، در عملکرد واحدهایی که خوراک این مجتمع را نیز تامین می‌کنند (واحد آیزوماکس و...) تغییراتی ایجاد شده است.

محمدصادق حاجیان با بیان اینکه این تغییرات به دست کارشناسان و متخصصان شرکت انجام شده افزود: هم‌اکنون این تغییرات به بار نشسته و آزمایش شده است. وی افزود: قرار است تا پایان این هفته مقداری بنزین یورو ٤ در حجم زیاد (حدود دو بچ) تولید شود، تا از عملکرد این واحد در تولید بنزین با مشخصات جدید اطمینان یابیم.

حاجیان با بیان اینکه امیدواریم تا آخر این هفته تمام آزمایش‌های لازم انجام شود، تصریح کرد: از هفته آینده بنزین مورد نیاز شهر اصفهان به‌صورت یورو ٤ تولید و به شرکت ملی پخش تحویل خواهد شد.

وی نیاز شهر اصفهان را دو تا سه میلیون لیتر برآورد کرد و افزود: ظرفیت مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه اصفهان هم حدود سه میلیون لیتر است که این میزان به‌منظور کاهش هرچه سریع‌تر آلودگی کلانشهر اصفهان در این شهر توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: که این شرکت در نظر دارد با عملیاتی مشابه، میزان کیفیت دیزل تولیدی را نیز افزایش و به یورو ٣ و ٤ ارتقا دهد. به گفته حاجیان، شرکت پالایش نفت اصفهان هم‌اکنون روزانه حدود ١٠میلیون لیتر بنزین معمولی تولید می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LmkE9hj1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه