یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرپرست مدیریت مگاموتور بر سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو جهت بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، در راستای ارتقای صنعت خودروسازی تاکید کرد.

به گزارش سایپا نیوز، مجید امیری با اشاره به لزوم اجرای استانداردها گفت: استانداردها و الزامات اجرایی در خودروسازی کشور هر روز در حال سخت‌تر شدن است و به همین دلیل ما ناگزیر به استفاده از موتورهای نسل جدید با تکنولوژی‌های روز هستیم و بالا رفتن تکنولوژی در این موتورها نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت قطعه‌سازی است و این امر مستلزم سرمایه‌گذاری در این صنعت است.

وی افزود: با نگاهی به آینده و چشم‌انداز صنعت خودرو در ایران، درخواهیم یافت که نباید قوای محرکه را از خارج از کشور وارد کنیم، چرا که تولید قوای محرکه برای صنعت خودروسازی از نکات کلیدی و اساسی است.

سرپرست مدیریت مگاموتور با اشاره به اینکه در بخش‌هایی از زنجیره تامین و قطعه سازی، با توجه به نقشه راه سایپا باید افزایش ظرفیت صورت گیرد و در بخش‌هایی باید از تکنولوژی‌های روز استفاده شود گفت: نسل جدید خودروهای تولیدی، ضمن کاهش آلایندگی، باید کاهش مصرف سوخت را نیز در نظر داشته باشد که این دو امر ما را به سوی برنامه‌ریزی برای تولید قطعات با کیفیت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز سوق می‌دهد.

امیری بر لزوم حفظ بازار مصرف محصولات سایپا تاکید کرد و افزود: مشتریان انتظار افزایش آپشن‌ها و کارآیی خودرو را بدون افزایش قیمت دارند ولی افزایش سطح انتظار مشتری، بالا رفتن سطح تکنولوژی و امکانات خودرو و رابطه آنها با حفظ قیمت خودرو سبب بروز چالشی برای خودروساز است و تنها با خلاقیت و نوآوری پوشش داده می‌شود.

امیری در پایان با تاکید بر اینکه با افزایش همکاری بین قطعه‌سازان شاهد ارتقای سطح قطعه‌سازی در داخل کشور خواهیم بود، گفت: باید در قطعاتی که ارزش افزوده داریم، سرمایه‌گذاری کنیم و انرژی خود را روی تولید قطعاتی که توجیه اقتصادی دارند متمرکز کنیم و از دولت و بانک‌ها انتظار می‌رود شرایط محیطی و کسب‌و‌کار به‌گونه‌ای فراهم شود که فضای رقابتی و مسیر رشد و چشم‌انداز 1404 برای صنعت خودرو فراهم شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qNo0YuB2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه