پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

توجه به نقوش اصیل ایرانی

8 سال پیش ( 1394/7/20 )
 

هنر و صنایع هنری و سنتی ایران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هنرهای جهان شناخته می‌شود. چنانچه فرهنگ ما دارای تصاویر، طرح‌های اسلیمی، خطاطی و بسیاری هنرهای دیگر است که می‌تواند به خوبی مورد توجه سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف باشد. مثلا به تازگی یک شرکت تهیه و تولید بالش و کوسن با استفاده از هنر سنتی ایران روی بالش‌های خود نقش و نگارهای هنر ایرانی را طراحی و چاپ کرده که بسیار هم مورد توجه قشر هنردوست ایرانی قرارگرفته است. همچنین این خلاقیت می‌تواند به‌عنوان یک‌سوغاتی برای گردشگران خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

کارشناسان صنایع دستی و هنر معتقدند اساسا اگرچه به نظر سود این صنعت پایین است و زحمت آن زیاد، ولی با توجه به اینکه قشر زیادی از افراد به هنر و سنت علاقه دارند و همچنین اغلب گردشگران و مسافران به این موارد توجه ویژه دارند شما به خوبی می‌توانید روی این بخش سرمایه‌گذاری کنید. در این کلاف دو پیشنهاد دیگر برای سرمایه‌گذاری در حوزه چاپ آثار و هنرهای اصیل ایرانی برای شما داریم:

یک: تولید کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های متفاوت از هنرهای اصیل ایرانی، نستعلیق‌ها و طرح‌های اسلیمی می‌تواند مورد توجه بسیاری افراد معمولی و حتی فیلمسازان ژانر تاریخی قرار گیرد. با توجه به اینکه در چند سال اخیر انواع کاشی‌ها و سرامیک‌ها با طرح‌های سنتی تولید و همچنین فروش خوبی هم داشت به نظر می‌رسد پیاده‌سازی این طرح‌ها روی کاغذ دیواری هم می‌تواند مخاطبان زیادی را جلب کند.

دو: تولید ظروف و لیوان‌های چینی با طرح‌هایی از هنر و سنت ایرانی هم می‌تواند به‌عنوان یک پیشنهاد بکر مورد توجه سرمایه‌گذاران باشد. اغلب در کشورهایی که دارای قدمت هستند مانند یونان این طرح‌ها روی اشیا و ظروف چاپ می‌شود که هم مورد توجه گردشگران است و هم افراد هنر دوست.

چاپ روی دو پیشنهاد فوق با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و پرینترهای چندکاره، به‌راحتی صورت می‌گیرد و هزینه‌چندانی برای تولیدکننده ندارد، اما برندسازی و بازاریابی این‌گونه کالاها کار مهم‌تری است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kEY2Cr0e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه