ساماندهی، توانمندسازی و گسترش شبکه فروش با تکیه بر تعامل، یکدلی و پشتکار مدیران، کارکنان و نمایندگان تحقق می یابد.
به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر امور نمایندگان بیمه کوثر؛ افزایش ارتباط دوسویه میان ستاد و نمایندگان با بیان پیشنهادها و انتقادهای سازنده و اجرایی می تواند آینده ای با فروش بیشتر، تنوع بهتر و خسارت کنترل شده را برای شرکت رقم بزند.
معصومه نجات بخش با بیان اینکه در حال حاضر رتبه بندی نمایندگان با هدف ساماندهی، تقدیر، تفویض اختیار و قطع همکاری با برخی از نمایندگان انجام شد، خاطرنشان کرد: در سال آینده درجه بندی نمایندگان برمبنای شاخص های کمی و کیفی نظیر ویژگی های مکان و نظم ظاهری دفتر، تابلوی نمایندگان، منابع انسانی فعال در دفتر نمایندگی، شرکت در دوره های آموزش ضمن خدمت، انضباط و نظم اداری و مالی و سایر شاخص ها صورت خواهد گرفت.
وی کسب دانش و مهارت لازم متناسب با نیازهای هر استان و شهر را عامل توفیق نمایندگان برشمرد و گفت: با وجود بازارهای متنوع و رقابتی پیش رو، نمایندگان با بهر مندی از برنامه هایی مبتنی بر شناخت و منطبق بر سیاست های فروش شرکت می توانند زمینه های رشد و پیشرفت خود و در نهایت شرکت را فراهم آورند.
مدیر امور نمایندگان تاکیدکرد: ارایه خدمات رفاهی و تسهیلات و نیز تفویض حدود اختیار به نمایندگان براساس درجه کسب شده و توانمندی نمایندگان در سال آینده عملیاتی خواهد شد.