شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نماینده سازمان خواربار جهانی (فائو) در ایران گفت: ایران با توجه به ظرفیت‌های خود در زمینه‌های مختلف انسانی و تجهیزاتی، می‌تواند هدایتگر منطقه در عرصه‌های کشاورزی و دامپزشکی باشد. 

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، سرج ناکوزی در نشست مشترک با دکتر مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور، گفت: دفتر فائو در تهران آمادگی خود را برای کمک به جمهوری اسلامی ایران در این زمینه اعلام می‌دارد. 

وی همچنین نسبت به پیگیری موضوعات این نشست اطمینان داد و افزود: طرح‌های فائو در حال تبدیل از حالت پروژه‌محور به طرح‌های استراتژیک است. دکتر مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این نشست گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران از یک‌سو و توانمندی‌های سازمان دامپزشکی، این سازمان آمادگی دارد نسبت به انجام برنامه‌های منطقه‌ای فائو اقدام کند.  وی افزود: در این ارتباط با توجه به وجود سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)  برای بیماری‌های دام، این سازمان آمادگی کامل دارد نسبت به در اختیار گذاشتن تجربیات خود و حتی استقرار دفتر منطقه‌ای مربوط در ایران اقدام کند.

دکتر خلج اضافه کرد: با توجه به اینکه آقای ناکوزی، نماینده سازمان خواربار جهانی در اکو نیز هست، خواستار کمک به بخش اکووکو (دفتر دامپزشکی اکو) هستیم. وی همچنین خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی منطقه‌ای و ملی توسط نمایندگی فائو در جمهوری اسلامی ایران شد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XxU1P0qb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه