پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
وزیر راه‌ وشهرسازی:

تمام پروژه‌ های ایران سرمایه‌ گذاری است نه پیمانکاری

8 سال پیش ( 1395/2/5 )
 

وزیر راه‌وشهرسازی با معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری به نخست‌وزیر ایالت نیدرزاکسن آلمان تاکید کرد: تمام پروژه‌های راه‌وشهرسازی ایران سرمایه‌گذاری است نه پیمانکاری و از این نوع همکاری‌ها با سرمایه‌گذاران ایتالیایی، فرانسوی و سایر کشورها داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، عباس آخوندی در دیدار با استفان وایل، نخست‌وزیر ایالت نیدرزاکسن آلمان درباره پیشنهاد پاسخگویی شرکت تویی به تامین نیازهای بخش هوایی ایران گفت: در مذاکراتی که با شرکت‌های سازنده هواپیما به‌ویژه ایرباس داشتیم، به آنها اعلام کرده‌ایم که ایران در کوتاه‌مدت نیاز به هواپیما دارد. برای ما فرقی ندارد چه شرکتی نیاز بخش هوایی ایران را تامین کند بلکه کیفیت آن برای ما مورد اهمیت است.

34572474273473584584634723472473457358345834

وی درباره پیشنهاد راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران- هانوفر نیز گفت: قطعا ما از این مسئله استقبال می‌کنیم ولی اطلاعی از این موضوع ندارم که چه میزان ایرانی در هانوفر ساکن هستند یا به تعبیری چه میزان تقاضا برای این مسیر پروازی وجود دارد. به هر حال هر ایرلاینی که قصد راه‌اندازی چنین مسیری را داشته باشد خود باید مطالعات بازار آن را هم انجام دهد.

آخوندی با اشاره به مصوبه هیات دولت ایران در خصوص نوسازی ۶۵ هزار خودروی فرسوده اظهار کرد: در این باره با تولیدکنندگان داخلی خودمان در حال مذاکره هستیم ولی قاعدتا تولیدکنندگان ما با یکی از برندهای معروف بین‌المللی خط تولید مشترک دارند. از طرف دیگر شرکت فولکس‌واگن که سابقه کار در ایران را دارد می‌تواند فعالیت خود را در ایران گسترش دهد.

وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: مدل مدنظر ما برای ورود طرف‌های خارجی در پروژه‌های ایران سرمایه‌گذاری PPP است. به طوری که ما به سرمایه‌گذار اجازه می‌دهیم بخشی از عوارض آزادراهی یا بلیت هواپیما یا قطار را به‌عنوان سود پروژه از کاربران دریافت کند و دولت نیز بازگشت اصل و سود سرمایه را از طریق مجاری رسمی کشور با تصویب هیات دولت تضمین می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jcxlth3g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه