جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تب سنج هوشمند کودکان

7 سال پیش ( 1395/6/2 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

سنجش تب کودکان خردسال کاری دشوار است. با این وجود تب سنج هوشمند THERMOMETER مشکلات را حل کرده است.  به گزارش «فرصت امروز» این تب سنج هوشمند، مجهز به 16 سنسور مادون قرمز هوشمند است. این سنسورها، در مدت زمانی کمتر از 2 ثانیه به سنجش دمای بدن کودک پرداخته و هیچ گونه مزاحمت و ناراحتی برای وی ایجاد نمی کند.

برای نشان دادن دمای بدن یک نمایشگر LED روی بدنه تب سنج تعبیه شده که بسته به بالا و پایین بودن دما، تغییر رنگ می دهد. رنگ سبز به معنای دمای طبیعی و رنگ قرمز به معنای وضعیت هشدار دهنده است. همچنین این تب سنج از طریق سیستم بلوتوث به همگام سازی داده های ثبت شده خود با سیستم عامل های IOS و اندروید می پردازد.

تنها کافی است نرم افزار این تب سنج را از طریق گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و سپس به برنامه ای منظم از وضعیت سلامتی کودک دست پیدا کرد. این تب سنج برای کودکانی که در سنین واکسن زدن قرار دارند، یا دچار بیماری های مزمن هستند کاربردی دو چندان دارد. نرم افزار  THERMOMETER به شکلی طراحی شده که قادر به طبقه بندی وضعیت سلامتی تمامی اعضای خانواده است.

به این ترتیب می توان الگوی سلامتی و بیماری یکایک افراد خانواده در طول روزها و ماه های مختلف را به راحتی مرور کرد. یکی از مثبت ترین نکات درخصوص این محصول رعایت اصول بهداشتی است. برای استفاده از تب سنج نیازی نیست آن را با پیشانی بیمار تماس دهیم بلکه با تماس غیر مستقیم از فاصله چند سانتیمتری می توان به سنجش تب پرداخت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/l2Thc0mY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه