پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: شرکت پاناسونیک با رونمایی از جدیدترین تبلت خود توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد، اما این مخاطبان، افراد عادی نیستند. درواقع خریداران تبلت جدید سامسونگ را افرادی تشکیل می دهند که از تمکن مالی بالایی برخوردارند. اما علت چیست؟ قیمت تعیین شده برای این تبلت 2189 دلار است و بر این اساس بین تبلت های گران قیمت طبقه بندی می شود.

اما نگاهی به امتیازات این تبلت تا حدودی قیمت بالای آن را توجیه می کند، کسب مقامIP65 برای محافظت بالای تبلت در برابر گرد و غبار و رطوبت یکی از همین امتیازات قابل توجه است. از سوی دیگر، صفحه نمایش 10. 1 WUXGA IPS این محصول به استفاده از آن در برابر نور خورشید با روشنایی 800 cd/sq کمک می کند.

پردازنده این محصول از نوعIntel Atom Z8550 است و حافظه سه گیگابایتی دارد. با هر بار شارژ این تبلت می توان تا سه ساعت از آن استفاده کرد و برخلاف بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار به لحاظ پورت های شارژ محدودیتی ندارد.

برای شارژ این محصول می توان از چند پورت مختلف استفاده کرد که در یک پنل پنهان قرار دارد. این پنل با یک در کوچک قابلیت بسته و باز شدن را دارد و از این لحاظ خیال کاربران را از ورود گرد و خاک به کلی راحت می کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/19ZxeJX4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه