جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سازمان منطقه آزاد ارس با هیچ نهاد و سازمانی برای واردات غیر رسمی همکاری نمی کند.

محسن عرب باغی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس بعدازظهر روز سه شنبه در نشست خبری اش در پاسخ به سوال «فرصت امروز» درباره برخی شایعات مبنی بر نفوذ نهادها و سازمان ها در برخی مناطق آزاد برای واردات قاچاق گفت: درباره دیگر مناطق آزاد نظر نمی دهم، اما در مورد منطقه آزاد ارس با اطمینان می گویم که واردات قاچاق اصلا نداریم. او در پاسخ به دیگر سوال «فرصت امروز» درباره چگونگی عملکرد این منطقه در جهت ماموریت صنعتی که برایش تعریف شده است، توضیح داد: ماموریت صنعتی همچنان اولویت ما است، اگرچه در حال حاضر ظرفیت زمین هایی که برای سرمایه گذاری صنعتی اختصاص داشت پر شده است و در حال آماده کردن زمین های جدید برای واگذاری به واحد های صنعتی هستیم.

 با هیچ نهادی برای واردات غیرقانونی همکاری نمی کنیم

محسن عرب باغی منطقه آزاد ارس را برای ایجاد صنایع سلولزی، مونتاژ خودرو و پوشاک مناسب دانست و درباره فعالیت های انجام شده، توضیح داد: در زمینه مونتاژ خودرو سه خط سواری، ون و وانت در حال نهایی شدن است. او با اشاره به نشست های اخیرش با سرمایه گذاران خارجی گفت: هم اکنون در حال مذاکره با سرمایه گذارانی از ترکیه هستیم و آنها به سرمایه گذاری در زمینه پوشاک و لوازم بهداشتی و آرایشی بسیار علاقه مندند به خصوص در زمینه تولید لوازم آرایشی که در پایان مذاکرات هستیم. آنها اعلام آمادگی کردند که می خواهند یکی از کارخانه های شان را با ماشین آلات به منطقه آزاد ارس منتقل کنند.

به گزارش «فرصت امروز» و براساس گفته های محسن عرب باغی، هم اکنون 375 واحد صنعتی تولیدی در این منطقه در حال ایجاد و 176 واحد از این تعداد در حال نصب ماشین آلات است و تا شش ماه آینده تمامی واحد های ایجاد شده در دو سال گذشته به بهره برداری خواهند رسید. همچنین 36 شرکت خارجی مستقیم و مشارکتی در منطقه آزاد ارس سرمایه گذاری کرده اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BfO3rRn1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه