شرکت گلدیران، نماینده رسمی برند ال جی در ایران در یک اقدام خلاقانه اقدام به برگزاری نمادین جام جهانی فوتبال در پردیس سینمایی ملت کرده است. در این رویداد که به مناسبت معرفی تلویزیون جدید منحنی ال جی برگزار شد، 32 گیمر به نمایندگی از 32 کشور حاضر در جام جهانی فوتبال در حضور تماشاگران با هم مسابقه کامپیوتری برگزار کردند.جام جهانی فوتبال ال جی بخشی از یک رویداد بزرگ به عنوان «بیلدینگ برندینگ» یا برندینگ ساختمانی بود. در این رویداد، داخل و خارج این سازه عظیم با بیلبوردها، استندها و پوسترهای ال جی پوشانده و با مغتنم شمردن فرصت رویداد بزرگی به نام جام جهانی فوتبال، تلویزیون جدید OLED منحنی ال جی به طرفداران فوتبال معرفی شد. به گفته مدیر بازاریابی گلدیران، این رویداد اولین بار است که در کشور برگزار می شود.