در دنیایی که میلیونها شرکت ریز و درشت به دنبال میلیاردها جفت چشم میگردند تا مشتریهای بیشتری برای خود دست و پا کنند، دیدهشدن و از آن مهمتر خوب فهمیده شدن کلید تجارت است. بهترین سرویسها و کالاها هم، وقتی که به خوبی به دنیا عرضه نشوند، از دید مخاطبان پنهان خواهند ماند. عرضه محصولات و خدمات چنان نقش حیاتی در پیدا کردن بازار و مخاطب دارد که غولهای بازرگانی دنیا که دهها سال است در بازار حضور دارند و یا حتی شرکتهایی که محصولات منحصربه فرد ارائه میکنند، حساب زیادی روی تبلیغات باز میکنند.