یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

طبق آمارهایی که اخیرا ارائه شده ، تبلیغات آنلاین حدود نیمی از کل حجم تبلیغات را به خود اختصاص داده است. بر این اساس می توان بازاریابی آنلاین را به سه دسته تقسیم کرد؛ نخست آن دسته از تبلیغات محیطی که در سایت ها وجود دارد. سپس پیام هایی که در شبکه های مجازی رد و بدل می شوند. درآخر نیز نوبت به تبلیغات ایمیلی خواهد رسید. دسته اخیر در ایده حاضر مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

اگر برای تبلیغات خود قصد دارید از خدمات ایمیل استفاده کنید، بهتر است به نکاتی که در ادامه مطرح می شوند توجه کرده و از آنها در طراحی پیام خود استفاده کنید. در وهله نخست لازم است که از جملات کوتاه در ایمیل خود استفاده کنید.

در واقع براساس تحقیقات معتبر، جملات کوتاه تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهد داشت. همچنین جملات پایانی پیام شما نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. با این حال اجازه دهید تا یک نکته اساسی تر را مورد توجه قرار دهیم. شما به عنوان طراح یک ایمیل تبلیغاتی چگونه موضوعات آگهی تان را طرح خواهید کرد؟

آنچه در یک پیام تبلیغاتی سرنوشت ساز است، نحوه بیان مطالب مختلف و ربط دادن آنها به یکدیگر است. اگر شما نتوانید پیوند مناسبی میان مطالب گوناگون تان ایجاد سازید، موفقیت اثرتان به خطر خواهد افتاد.

اهمیت نحوه طرح موضوعات گوناگون در یک آگهی اغلب آن چیزی است که تفاوت میان طراحان حرفه ای تبلیغات و افراد تازه کار را مشخص می سازد. همچنین باید در نظر داشت که تیتر ایمیل نیز نیازمند به کارگیری خلاقیت و هوشمندی است. تیتر نخستین بخش از اثر شماست که مخاطب به آن دسترسی خواهد داشت و جذابیت آن تفاوت میان خوانده شدن و حذفش را رقم می زند.

ایده

ایده این شماره براساس طرح تبلیغاتی یک شرکت تعمیرات اتومبیل است. اهمیت به کارگیری ایده این برند در تبلیغات آن براساس ایمیل است که پیوند نزدیکی با موضوع بحث ما دارد.

ماجرای آشنایی من با این برند از جایی شروع شد که چند سال پیش یک ماشین کلاسیک را خریداری کردم؛ «روور پی5» که از موتور محبوب V8 سود می برد. این خودرو به معنای واقعی کلمه یک جواهر برای من به حساب می آمد. به همین دلیل بیشتر وقت و هزینه خود را صرف نگهداری آن کرده و کمتر به فکر استفاده  اش بودم.

کسانی که ماشین  کلاسیک داشته باشند، بهتر اهمیت تمیز و درخشان بودن آنها را درک خواهند کرد. این وسواس دارندگان ماشین های کلاسیک راه را برای برندهای خلاق در راستای بهره مندی از این بازار ناب باز کرده است.

شرکت آمریکایی که در ابتدا توضیح دادیم نیز به خوبی از این نکته آگاه بود. در واقع یک روز هنگامی که مشغول چک کردن حساب ایمیل خود بودم، با یک ایمیل جالب مواجه شدم: «سلام اندی، وقتش رسیده تا الماس کلاسیک خود را حسابی برق بیندازی.»

نکته جالب در این میان آگاهی شرکت فرستنده پیام از نام من (اندی) بود. در واقع این شرکت با یک جست وجوی ساده اسامی افرادی را که در سال های اخیر اتومبیل های کلاسیک خریداری کرده اند به دست آورده بود. بر همین مبنا ایمیل هایی تقریبا اختصاصی برای هر یک از این افراد فرستاده شده بود. با این حال شاهکار اصلی شرکت در نحوه بیان مطالب در ایمیل بود. صرف نظر از تیتر حیرت انگیز این برند، مطالب نیز به خوبی با یکدیگر سازگاری داشته و پیوند منطقی میان آنها رعایت شده بود.

همچنین در متن پیام به جای استفاده از کلماتی مانند «شما» از نام من استفاده شده بود. این نکته تاثیر مناسبی روی القای حس صمیمیت روی افراد خواهد داشت. در واقع در بیشتر مواقع متن آگهی ها کلیشه ای و خسته کننده است و یک پیام متفاوت می تواند نظرهای بسیاری را به سوی خود جلب کند.

ایده این شرکت در آن زمان بسیار سروصدا کرد به طوری که مدتی بعد برند Blackberry نیز از آن اقتباس کرده و به موفقیت مشابه دست یافت.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- مزیت های اصلی کالا یا خدمات خود را در ابتدای پیام قرار دهید. در واقع اغلب خوانندگان پس از مطالعه چند جمله ابتدایی پیام، از ادامه آن صرف نظر می کنند بنابراین بهتر است ضربه اصلی خود را در ابتدای ایمیل وارد سازید.

- انتخاب تیتر را به انتهای کارتان موکول کنید. پس از نگارش متن اصلی، تیتر مناسب را برای آن انتخاب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fTNmDbLp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه