دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد

انتقال 10درصد از سهام بانک رفاه به تامین اجتماعی

8 سال پیش ( 1395/1/20 )
 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برنامه محوری را مهم‌ترین دستاورد سازمان تامین اجتماعی در سال 94 بعد از ایفای تعهدات این سازمان دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد و هزینه‌ای و دارای برنامه است.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش افزود: سال گذشته سال پر فراز و فرود و سختی برای اقتصاد کشور و به تبع آن برای سازمان تامین اجتماعی بود و به لحاظ تمام پارامترهای اقتصادی و اجتماعی و به عقیده اکثر صاحبنظران اقتصادی، سال 94 سخت‌ترین سال در طول دو دهه اخیر بوده است.

373342462362347347347246235623623623473

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: به‌رغم تنزل درآمدهای نفتی و کاهش منابع عمومی کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه، با اعمال سیاست‌ها و تدابیر دولت، تورم مهار شد و فشار‌ها از روی اقتصاد خانوار و مردم به حداقل رسید.

وی اظهار داشت: سال گذشته 54 هزار میلیارد تومان بابت تعهدات از سوی این سازمان هزینه شد که 34 هزار میلیارد تومان آن در بخش مستمری، 15 هزار میلیارد تومان در بخش درمان و مابقی آن بابت هزینه‌های پشتیبانی بود. نوربخش در ادامه افزود: کار بسیار مهم دیگری که در سازمان تامین اجتماعی انجام گرفت، تصویب و اجرای برنامه استراتژیک و برنامه راهبردی پنج ساله با کمک و بهره‌گیری از تجربیات کارکنان صف و ستاد برای نخستین بار بود. 

وی تصریح کرد: با مساعدت‌های خوب دولت در مرداد سال گذشته پرتفوی (سبد سهام) بسیار بزرگی شامل پالایشگاه‌های بندرعباس و لاوان، قطار رجا و 10 درصد از سهام بانک رفاه کارگران به سازمان تامین اجتماعی به طور کامل منتقل شد و سال 95 به لحاظ ایجاد بستر لازم برای دریافت مطالبات دولت، سال ویژه‌ای برای این سازمان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CVs8ovyw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه