جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران بستر مناسبی برای توسعه مشارکت و سرمایه‌گذاری خودروسازان و قطعه‌سازان بزرگ جهان فراهم خواهد شد.

احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر وزارت صنعت، معدن و تجارت در تلاش است تا سیاست‌های کلی توسعه صنعت خودروی کشور را تدوین و در دومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو استراتژی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کند.

به گزارش پرشین‌خودرو، وی با اشاره به نتایج مثبت برپایی نخستین دوره این همایش در سال گذشته، افزود: همان‌گونه که وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده‌اند، شرکت‌های خارجی می‌توانند تا 51 درصد از سهام شرکت‌های خودروسازی ایران را کسب کرده و عملا مدیریت این بنگاه‌های اقتصادی را در دست بگیرند و همین مسئله یک امتیاز ویژه برای خودروسازان خارجی به‌شمار می‌رود.

دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه در مذاکرات آتی با خودروسازان خارجی باید شرایط برد - برد ایجاد شود، گفت: همین موضوع بستر مناسبی برای حضور و مشارکت فعال شرکت‌های خودروساز خوشنام جهان به‌شمار می‌رود و طبیعی است که در صورت تحقق این هدف می‌توان زمینه توسعه تکنولوژیکی و انتقال دانش فنی روز دنیا را به کشور فراهم کرد.

نعمت‌بخش با بیان اینکه برگزاری این همایش راهی برای نمایش دستاوردها و ظرفیت‌های صنعت خودروی ایران خواهد بود، تصریح کرد: بازار ایران و منطقه خاورمیانه برای هیچ‌یک از خودروسازان بزرگ جهان قابل چشم‌پوشی نیست و طبیعی است که خودروسازان ایرانی از بیشترین ظرفیت‌ها و امکانات برای مشارکت با آنها در سطح منطقه برخوردار هستند.

وی برگزاری همایش بین‌المللی صنعت خودرو را راهی برای تشویق سرمایه‌گذاری بیشتر طرف‌های خارجی در ایران دانست و تاکید کرد: درصورتی‌که این اتفاق رخ دهد می‌توان گام مهمی در راستای جهانی شدن و به‌روز کردن محصولات برداشت.

دبیرانجمن خودروسازان ایران درخصوص نتایج همایش سال گذشته صنعت خودرو اذعان داشت: همایش سال گذشته به شکستن بت تحریم کمک شایان توجهی کرد و همکاری‌های ما را با رنو با تغییر مواجه کرد و پیش‌زمینه قراردادهای خوبی را با پژو فراهم کرد.

به گزارش تسنیم، نعمت‌بخش خاطرنشان کرد: خودروسازانی از کشورهای اروپایی، امریکا، ژاپن، کره‌جنوبی و چین اعلام آمادگی کرده‌اند که در این همایش شرکت کنند و درصورت دریافت نتیجه مطلوب از همکاری با این خودروسازان می‌توان امیدوار بود تحولات مثبت و قابل توجهی در صنعت خودرو رخ دهد و محصولات به‌روز‌تر و متناسب در جهت رضایت مصرف‌کنندگان تولید کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A3sqIiwY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه