جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون آب و خاک و صنایع وزیر جهاد کشاورزی گفت: 1300 میلیارد تومان بودجه برای آبیاری تحت فشار و کم‌فشار و نیز پوشش انهار و کانال‌ها در سال 93 اختصاص داده شده است و تلاش می‌کنیم مساحت بیشتری را زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار دهیم.
رحیم سجادی با بیان اینکه در سالیان گذشته سیاست وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرده و همواره بر آبیاری تحت فشار و احداث شبکه‌های فرعی برای کاهش مصرف آب تاکید کرده است، افزود: در‌حال‌حاضر از هشت میلیون هکتار اراضی آبی که به اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار نیاز دارند، یک میلیون و 300 هزار هکتار در کشور به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز هستند.
وی اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه‌ریزی شده تا با بودجه مصوب در وزارت جهاد کشاورزی 200 هزار هکتار دیگر از اراضی را به این سیستم آبیاری مجهز کنیم.
سجادی افزود: برنامه سه ساله‌ای در وزارت جهاد کشاورزی تدوین شده که براساس آن از سال آینده سالانه 200 هزار هکتار از اراضی به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز خواهند شد و در حال‌حاضر نیز درصدد هستیم تا بودجه مورد نیاز برای آبیاری تحت‌فشار در 200 هزار هکتار از اراضی کشاورزی را در  بودجه سال آینده پیش‌بینی و تصویب کنیم.
معاون آب و خاک و صنایع وزیر جهادکشاورزی، با اشاره به بحران کم‌آبی در کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی در حال تدوین و اجرای الگوی کشت براساس شاخص مزیت و بهره‌وری در آب است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FdIPksmz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه