جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان:

آیین نامه کنترل ساختمان خلاف قانون است

8 سال پیش ( 1395/4/17 )
 

رئیس سازمان نظام مهندسی با تایید اختلاس در دوره قبلی هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: آیین‌نامه کنترل ساختمان پیشنهاد شده از سوی وزارت راه و شهرسازی خلاف قانون سازمان نظام مهندسی است.

آیین نامه کنترل ساختمان خلاف قانون است

به گزارش «فرصت امروز»، اکبر ترکان با بیان اینکه برای دوره بعدی انتخابات هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی کاندید نخواهد بود، گفت: هفتمین دوره انتخابات 27 و 28 تیرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای تصویب آیین‌نامه جدید کنترل ساختمان گفت: این آیین‌نامه خلاف قانون سازمان نظام مهندسی است و از این آیین‌نامه حمایت نمی‌کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به دلایل مخالفت با این آیین‌نامه جدید اظهار داشت: در آیین‌نامه جدید نقش سازمان‌های نظام مهندسی در کنترل نقشه حل شده است. دومین دلیل مخالفت ما با آیین‌نامه کنترل ساختمان این است که پیش از این سازمان‌های نظام مهندسی ناظر ساختمان تعیین می‌کردند در حالی که در این آیین‌نامه این وظیفه از سازمان نظام مهندسی حذف شده است.

وی ادامه داد: سومین دلیل مخالفت ما این است که در زمان اعطای پایان کار ساختمان سازمان‌های نظام مهندسی شناسنامه فنی ملکی را باید تغییر دهد که متاسفانه این وظیفه نیز از سازمان‌های نظام مهندسی گرفته و حذف شده است.

ترکان درباره تخلف 40میلیاردی در سازمان نظام مهندسی گفت: آنچه که رئیس فعلی سازمان نظام مهندسی استان تهران آقای بی‌طرف به من گزارش داده‌اند این است که هیات رئیسه دوره قبلی سازمان نظام مهندسی استان تهران بدون اطلاع سایر اعضا بخشی از منابع سازمان را نزد بانکی سپرده‌گذاری کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه داد: تا این مرحله موضوع معمول و متداول است اما تخلف اینجا صورت گرفته است که در برابر این سپرده‌گذاری تسهیلاتی را برای یک شرکتی که ارتباطی با سازمان نظام مهندسی نداشته اخذ شده است و این یعنی اختلاس، یعنی استفاده از مال غیر ‌برای استفاده‌های نابجا. این موضوع را به شورای انتظامی ارجاع داده‌ایم و قوه قضاییه پیگیر آن است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bUKZG4Tu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه