کمپین دیجیتالی داو برای مردان، به مناسبت روز پدر، پدران را در کنار کودکانشان به نمایش گذاشته است. بعد از ویدئوی موفق «طراحی از زیبایی واقعی» داو اینبار مردان را هدف قرار داده است. در این تیزر 28 پدر را در نماهایی کوتاه میبینید که به کودکانشان در مشکلات کوچکشان کمک میکنند. این شرکت با همکاری Edelman Berland با 1000 پدر 24 تا 54 ساله مصاحبه کرده و به گفته راد کاندلینو، معاون بازاریابی شرکت یونیلیور سهچهارم از پدرها گفتند که نسبت به سلامت احساسی فرزندان خود مسئول هستند ولی تنها بیست درصد از این واقعیت در رسانهها نشان داده میشود.همچنین Dove از دادههای جمعآوری شده دریافت که مردان دو برابر زنان وقت خود را پای YouTube میگذرانند.