سه شنبه, ۱۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Tue, 5 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

در شماره‌های قبلی به مزایای تهیه یک خبرنامه ایمیلی برای کسب‌و‌کار اشاره کردیم و ویژگی‌های یک خبرنامه خوب را برشمردیم. در ادامه به برخی نکات مهم برای تهیه یک خبرنامه پرخواننده اشاره می‌کنیم. 

*‌ هنگامی که مطمئن هستید مشتریان از شما انتظار دارند که خبرنامه‌های خود را در کنار محصول خود به آنها بفروشید، نسبت فروش و ارائه محتوای رایگان را در حد 20 به 80 حفظ کنید. این بدان معنی است که 80 درصد از آنچه در خبرنامه است، باید صرفا محتوای علمی داشته یا آگاهی‌دهنده باشد.

هر زمان که پیام خود را از طریق خبرنامه ایمیلی انتقال دادید، می‌توانید 20 درصد دیگر را که مربوط به فروش است، در آن بگنجانید. 

‌  از موضوع خبرنامه منحرف نشوید. بسیاری از کسانی که از طریق ایمیل بازاریابی می‌کنند، تصور می‌کنند مشترکان آنها به تمام موضوعات ولو اینکه با محتوای اصلی که برای آن مشترک شده‌اند مرتبط نباشد، علاقه‌مند هستند. در مورد این‌گونه موضوعات با احتیاط کامل عمل کنید.

 

قبل از اینکه یک مقاله مبهم را منتشر کنید یا به اعضای لیست ایمیل خود ارسال کنید، باید در ابتدا آن را با تعدادی از مشترکان تان به اشتراک بگذارید تا با پاسخ‌ها و عکس‌العمل‌های آنها شناخت پیدا کنید. صرفا به این دلیل که این حق را دارید که بر یکی از جوانب زندگی مشترکان خود تاثیرگذار باشید، نمی‌توانید در دیگر ابعاد مرتبط یا غیر‌مرتبط نیز دخالت داشته باشید. به حریم و حدود خوانندگان خود احترام بگذارید؛ اگرنه آنها شما را ترک می‌کنند یا بدتر اینکه روی دکمه spam  کلیک می‌کنند. 

‌ ‌ اگر موضوع جدیدی دارید و دوست دارید آن را با خوانندگان خود مطرح کنید، به آنها اجازه دهید که داوطلبانه به لیست جدید ایمیل ملحق شوند. این نوع تفکیک، برقراری ارتباط با اعضای لیست ایمیل را تسهیل می‌کند. البته نباید این تفکیک را بیش از حد انجام دهید. قانون تفکیک یک قاعده کلی برای بازاریابی از طریق ایمیل است. 

‌ ‌ لزومی ندارد یک برنامه از پیش تدوین شده برای خبرنامه خود داشته باشید. در حالی که من تلاش می‌کنم هر هفته خبرنامه خود را منتشر کنم، اگر گهگاه یک یا دو هفته خبرنامه‌ای ارسال نکنم، با هیچ شکایت و نارضایتی مواجه نمی‌شوم. مردم بسیار درگیر و پرمشغله هستند و به این مسائل اهمیتی نمی‌دهند. تعداد بسیار اندکی به این موضوع توجه می‌کنند که خبرنامه را در زمان مقرر دریافت نکرده‌اند. 

‌ ‌ اگر خبرنامه درآمدی برای شما نداشته باشد یا موجب تثبیت وفاداری در مشتریان نشود (که در نهایت افزایش فروش را در بر داشته باشد)، در نتیجه فقط زمان را از دست می‌دهید و باید در مورد فعالیت‌های خود در این زمینه تجدید نظر کنید. اگر بازاریابی از طریق ایمیل به‌درستی انجام پذیرد، درآمدزایی بالایی خواهد داشت. 

‌ ‌ زمانی که ویرایش جدید خبرنامه خود را آماده می‌کنید، آن را در مکانی از فضای مجازی قرار دهید که موتورهای جست‌وجو بتوانند آن را ببینند و نشانه‌گذاری کنند. سرویس مدیریت ایمیلی که من از آن استفاده می‌کنم، همانند دیگر ابزار ارسال ایمیل، این کار را به‌صورت اتوماتیک برای من انجام می‌دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tPImJDYR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهند
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه