گروه تبلیغاتی Publicis فرانفورت با هدف هشدار دادن به پدر و مادرها نسبت به آشنایی با فضای اینترنت و توجه به خطرات پنهانی آزاد گذاشتن بچهها به گشتوگذار در دریای اینترنت دست به یک اقدام تبلیغاتی جالب زده است. این كمپین تبلیغاتی اینترنتی و چاپی با موضوع به خطر افتادن امنیت بچههای بیگناه، تصاویری از كودكان را با سه دهان باز نشان میدهد كه به شكلی وحشتناك یك دهان در جای همیشگی خود قرار گرفته و دو دهان دیگر جای چشمها در صورت نشستهاند.
در این مجموعه آگهیهای تبلیغاتی وحشتناك از پدر و مادرها سوال میشود كه آیا میدانید كودكانتان در اینترنت چه مییابند؟ به گفته یك گروه مدافع حقوق كودكان، بچههای كمی هستند كه والدینشان را از نتایج جستوجو در اینترنت مطلع میكنند. این آگهیهای تبلیغاتی اگرچه از لحاظ بصری ناراحتكننده هستند، اما برخورد اتفاقی بچهها با تصاویر و فیلمهای ویدیویی آزاردهنده در حال جستوجو در اینترنت را به تصویر خواهند كشید.
به گفته به وجود آورنده این كمپین یعنی همان انجمن «كودكان بیگناه در معرض خطر»، این اتفاقات به اندازه حوادث روزمرهای چون تصادف و بلایای طبیعی نگرانكننده است و بسیاری از كودكان رازهای مگوی بسیاری را در اینترنت جستوجو میكنند. این در حالی است كه عده كمی درباره موضوعات مختلف موجود در سایتهای اینترنتی با دیگران بحث میكنند. با وجود آن كه در ساخت اینگونه آگهیهای تبلیغاتی استفاده خوبی از جلوههای بصری شده، اما این نخستین بار نیست كه ما شاهد قرار دادن دهان به جای چشم هستیم. یكی از محبوبترین آگهیهای تبلیغاتی از این نوع آگهی تبلیغاتی «چشمها»، ساخته شده در ایرلند در سال 2012 بود كه رژه روز «سن پاتریك» در آتلانتا را گرامی میداشت.