روابط عمومی ها باید ضمن عبور از مرحله سنتی، درباره توسعه فرهنگ دفاع از مدیران پاک دست و شفاف سازی، رسالت خود را به درستی انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو، دکتر عباس زادگان در دیدار اعضای هیات موسس خانه روابط عمومی ایران با بیان مطالب فوق گفت : تقویت امید به آینده و توجه به ارتباطات داخلی و کارمندی با هدف توسعه بهداشت روانی کارکنان و تبیین دستاوردها و نقاط قوت سازمان به آنان نیازمند توجه بیشتری است. وی وجود “خانه روابط عمومی ایران” برای تقویت روابط عمومی در کشور و گذر به سمت تقویت روابط عمومی با رویکردهای جدید، توجه به استانها و شهرستانها و تعریف پروژه هایی که می تواند جامعه را از یاس و نا امیدی دور سازد، مثبت ارزیابی کرد.
در این دیدار هوشمند سفیدی، دبیر و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران نیز طی سخنانی با تجلیل از اهتمام و اقدامات دکتر عباس زادگان در حوزه مدیریت و نیز صنعت بیمه از شخصیت ارتباطی، تعامل با رسانه ها و حمایت از روابط عمومی در دوران مدیریت وی، گفت : تعاملات بیشتر و مثبت صنعت روابط عمومی و صنعت بیمه در کنار هم می تواند کارایی این دو حوزه را افزایش دهد.
وی توسعه فرهنگ بیمه، اطلاع رسانی به مردم درباره اهمیت و آثار آن و کمک به پیشگیری از حوادث را از ظرفیت های روابط عمومی برای کمک به صنعت بیمه در کشور عنوان کرد.
گفتنی است، خانه روابط عمومی ایران از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری و با هدف کمک به اعتلای روابط عمومی در کشور شکل گرفته است.
همچنین در این دیدار با اهدای لوح سپاسی از جناب دکتر عباس زادگان قدردانی شد.