دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه "ما" در سال 95 با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های شعب و رفع مشکلات موجود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، مهندس مجید صفدری در خصوص وظایف مدیران شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، عملكرد و افتخارات شركت در شش ماه گذشته و همچنین اهداف پیش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیت های رقابتی بیمه "ما" به ارائه نكات مهمی پرداخت.
وی ضمن قدردانی از تمام مدیران ، روسای محترم شعب و نمایندگان عزیز در خصوص ویژگی های مثبت شركت تصریح كرد: همكاران و نیروی انسانی همگی از نیروهای فنی،جوان، متخصص و زبده صنعت بیمه هستند، ضمن آنكه یكی از بزرگترین بانك های كشور یعنی بانك ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این شركت می باشند.
مدیر عامل شركت بیمه "ما" در خصوص اهداف این شركت تاكید كرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد .
وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال می باشد، برنامه هایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری می باشد.
مهندس صفدری تحقق 48 درصدی EPS شرکت طی شش ماه گذشته، افزایش ارزش سهام شرکت در بورس ، امضای تفاهم نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی با حضورمعاون محترم رئیس جمهور، رشد 60درصدی تولید حق بیمه ، رشد 23 درصدی تعداد بیمه نامه ها و نسبت خسارت مناسب، افتتاح و راه اندازی 11 شعبه در سراسر کشور و همچنین کسب جایگاه چهارمین شرکت بیمه ای از نظر رشد حق بیمه و نسبت خسارت مناسب از افتخارات بیمه "ما" در سال گذشته می باشد.
در پایان مراسم ، مهندس مجید صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان ، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد.