در پی استقبال هموطنان از خدمات مطلوب و متنوع سامانه همراه بانك صادرات ایران تعداد تراكنش های این سامانه رشد ١٣٤ درصدی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته را به ثبت رسانده است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانك در جهت افزایش رضایت مندی بیش از پیش و كاهش هزینه های مشتریان، ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در دستور کارقرارداده است كه در پی استقبال هموطنان از خدمات مطلوب و متنوع این سامانه تعداد تراكنش های آن رشد ١٣٤ درصدی نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته را به ثبت رسانده است.
بر این اساس بانك صادرات ایران به تازگی نسبت به طراحی و ارتقاء خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه ٩/٥ سامانه مذكور را كه مخصوص دستگاه هایی با سیستم عامل IOS است را روانه بازار ساخت. در نسخه جدید علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید امکان جستجوی شعب و ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت (برای دستگاه هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد) فراهم شده است.
این گزارش می افزاید هموطنان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی های تلفن همراه نمایند.
بر اساس این گزارش خدماتی از قبیل: اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری تلفن همراه و.... خدمات جدیدی شامل: انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات بین بانکی از طریق سامانه پایا، دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات و... را به مشتریان ارایه می دهد.
شایان توجه است بانک صادرات ایران در جهت کاهش هزینه ها، سفرهای درون شهری و آلودگی هوا، افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است.
گفتنی است خدمات نوین این بانک با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده به گونه ای که تعداد تراكنش های سامانه همراه بانك طی شهریور ماه سالجاری بیش از ٩ درصد رشد را نسبت به مردادماه را نشان می دهد كه این میزان افزایش ناشی از تنوع خدمات و رضایت كاربران از خدمات این سامانه می باشد.