شنبه, ۱۲ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 2 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
نگاهی به 3 کاربرد اساسی دستیارهای هوشمند

چگونه از دستیار هوشمند در عرصه کارآفرینی استفاده کنیم؟

4 سال پیش ( 1399/5/11 )
پدیدآورنده : جف هانتر   پدیدآورنده : علی آل علی  

استفاده از دستیارهای هوشمند در طول سال های اخیر رواج بسیار زیادی یافته است. امروزه بسیاری از برندها برای ساده سازی فرآیند فعالیت شان اقدام به استفاده از چنین ابزارهایی می کنند. فناوری هوش مصنوعی به طور کلی تاثیر بسیار زیادی بر روی دنیای کسب و کار داشته است. نکته مهم در این میان هزینه قابل توجه استفاده از دستیارهای هوشمند است بنابراین ما باید برنامه مشخصی برای استفاده از آنها در قالبی سودآور داشته باشیم. ما در ادامه به بررسی برخی از بهترین راهکارها برای استفاده مناسب از دستیارهای هوشمند خواهیم پرداخت.

هوشمند سازی فرآیند فروش

چگونه دستیار هوشمند عرصه کارآفرینی استفاده کنیم

استفاده از دستیارهای هوشمند در بخش فروش اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه بسیاری از برندها در تلاش برای کاهش هزینه های مربوط به فروش محصولات شان هستند. استفاده از دستیارهای هوشمند برای پاسخگویی به مشکلات و پرسش های مشتریان در زمینه خرید محصولات ایده بسیار منطقی برای کاهش هزینه های جاری محسوب می شود.

نسل جدید هوش مصنوعی به کار رفته در دستیارهای هوشمند امکان ارائه پاسخ های دقیق و کاربردی به مخاطب هدف را می دهد بنابراین شما نیازی به ارزیابی مداوم کیفیت بخش فروش هوشمندتان نخواهید داشت.

مطلب مرتبط: شهر هوشمند: فرصتی بی نظیر برای کارآفرینی

استفاده دوباره از محتوای بازاریابی

اغلب بازاریاب ها پس از تولید محتوا و نمایش آن دیگر توجهی به آن نشان نمی دهند. این امر موجب انباشته شدن حجم وسیعی از محتوای بازاریابی در بخش آرشیو سایت ها و شبکه های اجتماعی می شود. توصیه ما در این بخش استفاده از دستیار هوشمند برای تبدیل محتوای بازاریابی برندمان به فرمت قابل استفاده در ایمیل های تبلیغاتی است. به این ترتیب شما امکان استفاده دوباره از محتوای موردنظر برای بازاریابی تاثیرگذاری را خواهید داشت.

امروزه استفاده دوباره از محتوای بازاریابی نقش مهمی در کاهش هزینه های برندها دارد. استفاده از دستیار هوشمند در این میان فرصت مناسبی برای سودآوری در زمینه استفاده از آن خواهد بود. ما در هر صورت باید هزینه استفاده از دستیارهای هوشمند را منطقی نماییم.

مدیریت روابط عمومی با دستیارهای هوشمند

بخش روابط عمومی اهمیت بسیار زیادی برای راضی نگه داشتن مشتریان دارد. بسیاری از برندها برای تعامل با مشتریانشان در بخش روابط عمومی اقدام به استخدام کارشناس های متعدد می کنند. این امر همیشه همراه با هزینه های قابل توجه برای برند ما خواهد بود بنابراین استفاده از دستیارهای هوشمند در بخش روابط عمومی امکان کاهش هزینه ها و تعامل دقیق تر با مخاطب هدف را فراهم خواهد کرد.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s3RJiSad
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه