با بیش از 217 میلیون کاربر روزانه، توئیتر بستر اصلی محتواهای متنی کوتاه محسوب می شود. همچنین نرخ اشتراک گذاری میم ها نیز در این شبکه، بالاتر از سایر گزینه ها محسوب می شود. در این زمینه بسیاری از افراد تصور می کنند که توئیتر، محلی تخصصی خصوصا برای سیاستمدارها محسوب می شود. با این حال این شبکه نیز امکانات خاصی برای کسب و کارها دارد و وجود کاربران زیاد، خود باعث می شود تا از بستر آن بتوانید برای فروش آنلاین و افزایش شهرت برند خود، استفاده نمایید. در این زمینه طبیعی است که یک برند، زمان و تخصص کافی برای فعالیت حرفه ای در توئیتر را نداشته باشد. درواقع رمز اصلی موفقیت این است که ضمن رعایت نکات حرفه ای، تداوم لازم را در کار خود داشته باشید که در بین برندهای تجاری، کمتر دیده می شود.
در این راستا پنج آژانس برتر بازاریابی در توئیتر را بررسی خواهیم کرد که این آمار برای سال جاری محسوب می شود. بدون شک هنگامی که انتخاب های محدود داشته باشید و اطلاعات لازم را درباره هر یک به دست آورید، انتخاب مناسب تری را نیز خواهید داشت. به صورت کلی مزیت همکاری با آژانس ها را در نرخ بازگشت سرمایه، همسو شدن با ترندها، خلق ایده های جدید، مثبت کردن آمارهای حیاتی و تولید محتوای خیره کننده و کاربردی عنوان کرد.
مطلب مرتبط: آیا توئیتر هنوز به درد بازاریابی می خورد؟
1-Single Grain
تخصص: بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ورودی
مشتریان مطرح: آمازون، اوبر
اگر خواهان این امر هستید که با آژانسی همکاری داشته باشید که تمامی نیازهای حال حاضر و آتی شما را برطرف کند بدون شک برند فوق، بهترین گزینه محسوب می شود. درواقع شما می توانید در کنار اختصاص تولید محتوا و مدیریت پیج، اطمینان داشته باشید که طرح دقیقی وجود دارد که شامل بازاریابی درست و تبلیغات موثر خواهد بود. همچنین به صورت مداوم می توانید آمارهای صفحات خود را مشاهده کنید تا از پیشرفت، اطمینان داشته باشید.
2-Taktical
تخصص: بازاریابی شبکه های اجتماعی، تولید محتوا
مشتریان مطرح: الن، چیس
یکی از الزامات بسیاری از برندها این است که در ابتدا اعتمادسازی لازم انجام شود. به همین خاطر اولین اقدام این آژانس، اخذ مجوزهای لازم برای شما محسوب می شود. همچنین این برند شما را وارد کمپین های جهانی می کند که خود باعث می شود تا بتوانید از سراسر جهان، مخاطب و در نهایت مشتری داشته باشید. نکته جالب این است که برخی از کمپین ها، خارج از بستر توئیتر هستند و در شبکه های دیگر نظیر تیک تاک به اجرا درآورده می شوند. با این حال خروجی آن افزایش مخاطبان توئیتر شما خواهد بود. درواقع شما در کمپین ها می توانید به صورت همزمان، چند هدف نظیر افزایش مخاطبان توئیتر، اینستاگرام و یا حتی سایت رسمی خودتان را داشته باشید. همچنین این برند توانایی زیادی در پیدا کردن مشتریان جدید و پیدا کردن پتانسیل هایی دارد که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.
مطلب مرتبط: ارزش های بازاریابی توییتر برای کسب و کارها
3-FireBelly
تخصص: تبلیغات، سئو
مشتریان مطرح: سیسکو، سونی
این آژانس یک برند کاملا شناخته شده محسوب می شود که در بسیاری از شبکه های اجتماعی، فعالیت دارد و تاکنون دستاوردها و جوایز مختلفی را نیز داشته است. این برند برای هر کسب و کار یک استراتژی جامع توئیتری را ایجاد می کند که به واسطه آن می توانید در کمتر از یک سال، موفقیت خوبی را در بازار به دست آورید. درواقع این طرح کوتاه مدت محسوب می شود و برای تداوم روند، لازم است تا در طرح بلندمدت نیز شرکت نمایید. همچنین این برند شناخت خوبی از اینفلوئنسرهای توئیتر و سایر شبکه ها دارد و برای تبلیغات، این روش را به خوبی انجام می دهد. همچنین پیدا کردن اسپانسر برای شما، از دیگر فعالیت های آن محسوب می شود.
4- Social Driver
تخصص: بازاریابی شبکه های اجتماعی، تولید محتوا
مشتریان مطرح: پپکو، بیمارستان جان هاپکینز
این امر که یک برند بتواند برای شما در کنار تولید انواع محتوا، مدیریت و تبلیغات را نیز انجام دهد بدون شک مزیت بزرگی محسوب می شود. درواقع وجود استراتژی درست کمک خواهد کرد تا بتوانید با بودجه ای مشخص، بهترین نتایج را به دست آورده و درگیر اقدامات اشتباه و کم تاثیر نشوید. وجود پشتیبانی 24 ساعته در کنار این موضوع که در هر زمان می توانید نظارت بر روی اقدامات داشته باشید، از جمله مزیت های کار کردن با این آژانس محسوب می شود.
5- Kairos Media
تخصص: بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ورودی
مشتریان مطرح: جی بی ال، رویو
این برند در بین تمامی گزینه هایی که تاکنون معرفی شده، بالاترین سرعت رشد را داشته و به خاطر شیوه های کاری متفاوت و نوآورانه خود معروف است. آنها می توانند کمپین هایی را اجرا نمایند که نتایج حداکثری به همراه دارد و تلاش می کنند تا برندهایی که حوزه فعالیت مشابه دارند را با یکدیگر آشنا سازند. درواقع این اقدام کمک می کند تا برندها بتوانند زمینه همکاری ایجاد نمایند و حتی کمپین های مشترک داشته باشند. این امر بدون شک در صرفه جویی در هزینه ها و انجام اقدامات بزرگتر، تاثیرگذار خواهد بود. تحت این شرایط شما می توانید از مشتریان بازار یک برند دیگر استفاده کرده و در این راستا زمینه ساز حضور یک برند دیگر در منطقه فعالیت خود شوید.
مطلب مرتبط: بازاریابی در توییتر با تکنیک های کاربردی
به عنوان نکته پایانی، لازم است تا این مورد را مورد توجه قرار دهید که پنج مورد معرفی شده، بهترین های سال 2023 محسوب می شوند و بهترین آمارها را در دو سال اخیر داشته اند. درواقع در انتخاب یک آژانس، وضعیت حال حاضر به مراتب مهمتر از دستاوردهای گذشته محسوب می شود.