امروزه سفارش غذا یک تجارت مهم برای شرکت هاست. پیدا کردن روش های جدید برای جلب توجه مشتری از اهمیت شایانی برخوردار است و به تازگی فیس بوک نیز وارد این عرصه شده است.
به گزارش ام بی ای نیوز، فیس بوک به طور رسمی اعلام کرده است که کاربرانش می توانند از رستوران ها غذای خودشان را سفارش بدهند بدون اینکه از صفحه اجتماعی خود دور شوند. کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت فیس بوک با رفتن به روی گزینه «سفارش غذا» در قسمت منو در اپلیکیشن و آیکون شبیه به همبرگر در وب سایت غذای خود را سفارش دهند.
این خدمات توسط دو شرکت Delivery. com و Slice که به طور مستقیم قسمت سفارش غذای فیس بوک را اداره می کنند انجام می شود.
برای شروع باید محل خود را تایپ کنید و از طریق آن رستوران های اطراف را پیدا کنید. زمانی که رستوران انتخاب شد کاربر می تواند سفارش خود را از طریق یک رابط انجام دهد. حتی اگر تا به حال به صورت آنلاین سفارش غذا نداده باشید، به سادگی می توانید از این طریق غذای خود را سفارش دهید.
به طور کلی فیس بوک برای راحت کردن زندگی قابلیت های دیگری را نیز به کاربران ارائه می دهد به مانند خرید بلیت و رزرو کردن محل ملاقات. همچنین از طریق فعال کردن رویدادها می توانید از آخرین رویدادهای اتفاق افتاده در محل زندگی خودتان باخبر شوید.