براساس گزارش مالی توییتر در سه ماهه دوم سال 2017، توییتر در سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن، بالغ بر یک میلیون کاربر خود را در مقایسه با سه ماهه نخست امسال از دست داده است. این شرکت در ماه آوریل اعلام کرده بود که تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی، ۱۴ درصد رشد داشته است، اما طولی نکشید که گزارش وب سایت انگجت (Engadget) نشان داد که برخلاف ادعای توییتر، آمارها ثابت است و از رشد تعداد کاربران خبری نیست.
بااین حال، گزارش روز گذشته توییتر حاکی از آن بوده که این شرکت در سه ماهه دوم 2017 میلادی، حدود 116 میلیون دلار زیان مالی را تجربه کرده که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته، برابر با 107 میلیون دلار عنوان شده بود. میزان درآمدهای حاصل از تبلیغات در این شبکه اجتماعی نیز 489 میلیون دلار ذکر شد. این در حالی است که این شرکت در سه ماهه دوم سال 2016، 535 میلیون دلار را از طریق تبلیغات به دست آورده بود.