جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در آخرین اقدام برای جلب اعتماد کاهنده تبلیغات کننده ها، فیس بوک شروع به ارائه ابزارها و معیارهای اندازه گیری جدید خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی گفته است که برنامه ای ماهانه برای ارائه سلسله مشخصه هایی جدید دارد با این هدف که میزان شفافیت و درک پذیری نحوه عملکرد تبلیغات روی پلتفرم را افزایش دهد. نخستین مجموعه که روز 29 ژوئن ارائه شده، شامل معیارهایی در مورد نحوه افزایش ترافیک سایت در نتیجه استفاده از تبلیغات است. این معیار بدین صورت عمل می کند که تعداد افرادی را که با کلیک کردن روی تبلیغ به صفحه اصلی ارجاع داده می شوند می شمارد.

طبق گفته های فیس بوک، صفحات اینترنتی موبایل به دلیل کند بودن بارگذاری شان، مردم را از بازدید سایت اصلی پس از کلیک روی تبلیغات باز می دارند. با این حال، کمپانی گفته است در نسخه های جدیدتر ترافیک صفحات اینترنت به صورت موشکافانه تری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اهمیت بهینه سازی صفحات موبایل را شرح خواهد داد.

یک مشخصه جدید دیگر قادر خواهد بود تشخیص دهد که آیا یک فردی که روی تبلیغی کلیک می کند، پیشتر تجربه استفاده از آن محصول را داشته است یا خیر. مشخصه جدید که  preimpression activity breakdown  نام دارد، طی چند هفته آتی عرضه خواهد شد و بازدیدکنندگان جدید و قدیم را با یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

در کنار معیارهای مشخصه ها، فیس بوک همچنین سه معیار گزارش دهی جدید برای صفحات معرفی می کند. یکی از آنها به تفکیک خواهد گفت که در گذر زمان یک صفحه چند مخاطب پیگیر جدید جذب کرده است، همچنین خواهد گفت که این افراد در کجا قرار دارند و توزیع آماری آنها به چه شکل است. یکی دیگر از ابزارها نشان خواهد داد که چند نفر از یک صفحه بدون کلیک کردن روی آن بازدید کرده اند و در نهایت آخرین معیار، تعداد دفعاتی را که یک فرد صفحه ای را به دوستان خود پیشنهاد داده است، گزارش خواهد کرد.

این به روزرسانی های اخیر تلاشی از سوی فیس بوک، برای بازسازی اعتماد از دست رفته مشتریان در پی خطاهای مکرر و گزراش های اشتباه ارائه شده به آنها است. با این وجود که فیس بوک و تبلیغات کننده ها گفته اند که خطاها جزیی و قابل جبران هستند، ولی باعث شده است که کمپانی رویه ای جامع تر را برای اندازه گیری معیارهای مرتبط با کمپین ها در پیش بگیرد.

همین ماه گذشته، فیس بوک در یک کنفرانس خبری درباره رویه اش برای اندازه گیری معیارها جلسه ای برگزار کرد. در آن جلسه، فیس بوک از مدیران اجرایی مارکتینگ پپسی و ایر بی ان بی  دعوت کرده بود در مورد نحوه استفاده شان از معیارهای شبکه و کلیت بازاریابی روی پلتفرم صحبت کنند. (مدیر بخش اطلاعات ایر بی ان بی، الوک گوپتا، گفت که کمپانی اش تنها در جاهایی سرمایه گذاری خواهد کرد که بتواند معیارهای اندازه گیری مناسبی به دست بیاورد.)

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KuJ3esBw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه