فرصت امروز: براساس نظر سنجی هایی که اخیرا توسط شرکت تحلیلگر محلی Brandstock انجام شد نشان می دهد برند گلکسی متعلق به سامسونگ ارزشمند ترین نام تجاری در کره جنوبی است. باتوجه به نظر سنجی brandstock و چندین نظر سنجی دیگر نام گلکسی همچنان موقعیت خود را در سال جاری برای هفتمین بار در این بخش دارد. داده های مربوط به سال 2017 نشان می دهد که نام تجاری گلکسی در سه ماه دوم سال جاری امتیاز 940.98 را از 1000 به دست آورده است و نام تجاری سامسونگ توسط E-mart و Naver دنبال می شود. Brandstock گزارش داد که ساختار کلی لیست برند های برتر برای آینده قابل پیش بینی نیست.
گلکسی سامسونگ به دلایل مختلف از دیگر مارک های کره ای برتر است و اصلی ترین دلیل آن حضور جهانی این شرکت در ارائه گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی است. موقعیت این نام تجاری در سال گذشته زمانی که خطاهای گلکسی نوت 7 باعث شد سامسونگ طرح نهایی خود را پس از دو یادآوری بی سابقه متوقف کند، به طور جدی در معرض خطر قرار گرفت، زیرا صدها گزارش از واحد های مختلف برای ناکارآمدی این دستگاه از سراسر جهان دریافت کرد و این تحریم بار سنگینی بر تیم بازاریابی سامسونگ گذاشت که اساسا در تلاش برای تحقق بخشیدن به تکنولوژی عظیم کره جنوبی بود.
کمپین تبلیغاتی که توسط سامسونگ در عصر پس از گلکسی نوت 7 راه اندازی شد و به همان اندازه که برای یک شیوه زندگی و طراحی ایده های مربوط به آن تلاش می کرد روی ویژگی محصولات این شرکت نیز تمرکز داشت، بنابراین همزمان سرگرم کننده نیز به نظر می رسید. در نهایت این تلاش ها بازاریابی نتیجه می دهد و نام تجاری سامسونگ قادر به رفع نواقص گلکسی نوت 7 حداقل در کشورهای اصلی که شرکت در آن قرار دارد می شود.
انتظار می رود تولید کننده اصلی تجهیزات omd مبتنی بر سئول ارزش املاک خود را در سال جاری تقویت کند، زیرا حضور این شرکت در بازار هایس عظیم مانند هند همچنان در حال رشد است و همچنین، تکنولوژی عظیم سامسونگ، گلکسی نوت که در مورد آن پیش بینی های زیادی انجام شده است را عرضه خواهد کرد و بسیاری از صنعتگران در این باره معتقدند که گلکسی نوت8 برای سامسونگ موففیت عظیم تجاری خواهد بود.