پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره لزوم راه اندازی سامانه ای برای ثبت نام الکترونیکی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در راستای کاهش مراجعات با پیگیری رگولاتوری توضیح داد.

حسین فلاح جوشقانی با بیان اینکه رگولاتوری به شرکت مخابرات اعلام کرد که سامانه متمرکز راه اندازی کند تا کاربران از هر جای ایران بتوانند از طریق این سامانه ثبت نام کنند، گفت: با راه اندازی این سامانه توسط شرکت مخابرات علاوه بر اینکه ما به ثبت نام کاربران آگاهی داریم، مخابرات نیز به صورت متمرکز در کل کشور می داند چه میزان تقاضا برای تلفن وجود دارد و حتی روال پرداخت نیز از طریق الکترونیکی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. البته کاربران همچنان می توانند به مراکز مخابراتی مراجعه کنند.

وی همچنین بیان کرد: طبق الحاقیه پروانه شرکت مخابرات این شرکت موظف شده است از پایان سال هفتم به بعد پروانه اش یعنی سال ۹۶، در صورت تقاضای تلفن ثابت، ظرف یک ماه تلفن را به مشترکان ارائه دهد. لازم بود رگولاتوری به صورت متمرکز روی این فرآیند نظارت داشته باشد و روال مربوط را دنبال کند. از آنجایی که سامانه های مخابرات در استان های مختلف برای ثبت نام وجود داشت اما الکترونیکی نبود، فضای بررسی فراهم نمی شد.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در ادامه با بیان اینکه در الحاقیه پروانه شرکت مخابرات، شرایط و نحوه برخورد با تخلفات کاملاً مشخص است، افزود: اگر مخابرات به مفاد پرونده عمل نکند اخطار می گیرد. ممکن است مخابرات مستنداتی ارائه کند که به دلایلی نتوانسته تلفن را ارائه دهد. اگر این دلایل مورد قبول سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی واقع نشود، می تواند شامل جریمه نیز شود که شامل جریمه های نقدی و تعلیق و کاهش پروانه نیز خواهد بود. رگولاتوری در این چارچوب می تواند طبق توافقنامه ای که با شرکت مخابرات دارد برخورد کند.

فلاح درباره لزوم نظارت به فرآیند تلفن ثابت توضیح داد: پروانه مخابرات سال ۸۷ صادر و سال ۹۳ برای اخذ ارتقای نسل سه و چهار شامل الحاقیه شد. رگولاتوری احساس کرد توسعه تلفن ثابت به مرور از دستور کار شرکت مخابرات خارج می شود و آنها هم دلایل خود را داشتند زیرا شاید تلفن های ثابت با توجه به سیستم های جدید دیگر جذابیت خود را نداشته باشند.

با وجود این ممکن است در دنیا تلفن ثابت رشد منفی هم داشته باشد، اما در ایران همچنان به تلفن ثابت نیاز است، به همین خاطر تأکید کردیم مخابرات نباید توسعه تلفن ثابت را متوقف کند بلکه باید ظرف حداکثر یک ماه تلفن ثابت را دایر کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/faHgtzVS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه