سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت ورق آهن در آهن تاپ ببینید

قیمت ورق آهن در آهن تاپ ببینید

قیمت ورق آهن، به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین فرآورده های فلزی در دنیای صنعت و ساختمان، همیشه مورد بررسی قرار می گیرد. این ورق ها با توجه به استحکام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و قابلیت انعطاف پذیری، می توانند در حوزه های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر این، ویژگی های منحصر به فرد دیگری هم موجب شده اند که ورق آهن به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات فلزی در حوزه ساخت و ساز، به کار گرفته شود.

در اعلام قیمت ورق آهن، فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار خواهند گرفت. از میزان عرضه و تقاضا گرفته تا نرخ ارز و همچنین هزینه حمل و نقل را می توان مهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت ورق آهن دانست. با توجه به این موضوع، فروشگاه اینترنتی ahantop، مجموعه ای معتبر است که لیست قیمت روز انواع ورق آهن را در اختیار خریداران قرار می دهد.

ورق آهن

انواع ورق آهن در ضخامت های مختلف، به فروش می رسند. این محصول به عنوان یکی از مواد پایه، اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد. ورق سیاه st37 یک ورق معمولی است که در ساختمان سازی و سوله سازی، مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، می توانید از ورق های st52 و st44 هم استفاده کنید. ورق آهن در مقایسه با سایر محصولات فلزی، قیمت بهتری دارد.

قیمت ورق آهن در فروشگاه اینترنتی آهن تاپ

قیمت ورق آهن در فروشگاه اینترنتی آهن تاپ

اگر به دنبال خرید ورق سیاه و ورق آهن هستید یا قصد اطلاع از قیمت محصولات فلزی را دارید، سعی کنید از فروشگاه های معتبر، اطلاعاتی کافی را به دست بیاورید. عوامل متعددی مثل میزان عرضه و تقاضا، می توانند در قیمت نهایی ورق آهن، تاثیر گذار باشند. علاوه بر این با توجه به این که نرخ آهن در ایران و جهان، به صورت روزانه، دچار تغییر می شود، باید این ویژگی را هم در اعلام قیمت روز انواع ورق آهن، مدنظر قرار داد. هزینه حمل و نقل، یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیرگذار، در قیمت روز ورق آهن، است.

نباید از تاثیرگذاری نرخ ارز و دلار در قیمت انواع ورق آهن، چشم پوشی کرد. با توجه به این که رونق صنایع وابسته به ورق سیاه، می تواند در میزان خرید و فروش آن، تاثیر زیادی بگذارد، در قیمت گذاری نهایی هم موثر خواهد بود.

در کنار مواردی که عنوان کردیم، نرخ تورم کشور را می توان یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در اعلام قیمت ورق آهن دانست. با توجه به این که ورق آهن ۱ میل از جمله محصولات فولادی پر مصرف شناخته می شود، بخش زیادی از خریداران به دنبال دریافت نرخ آن هستند. قیمت ورق آهن ۱ میل به ابعاد آن و همچنین کارخانه سازنده، وابستگی مستقیم دارد. از ورق آهن ۱ میل می توان در صنایع مختلف مثل ساختمان سازی، خودروسازی، ساخت تانکر و سوله سازی استفاده کرد. در کنار این گزینه، می توانید برای استفاده در صنایع مختلف، ورق آهن ۲ را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی آهن تاپ، قیمت ورق آهن ۲ میل را از کارخانه های مختلف، به صورت روزانه، اعلام می کند.

خرید ورق آهن از آهن تاپ

یکی از پرمصرف ترین ورق های آهنی، ورق ۳ است. درخواست زیادی که برای خرید ورق ۳ میل داده می شود، موجب شده که آهن تاپ در لیست محصولات خود، انواع ورق ۳ میل را از کارخانه های مختلف ارائه دهد. ورق آهن سه میل را، به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد و مقاومت بی نظیری که از آن برخوردار است، می توانید در ساختمان سازی و خودروسازی نیز به کار ببرید. برای دریافت لیست روز قیمت ورق سیاه ۸ میل که در کارخانه های مختلف از روش نورد گرم تولید می شوند، فروشگاه اینترنتی آهن تاپ پاسخگوی نیازهای شما است.

از جمله پرمصرف ترین ورقه های آهن که در بازار عرضه می شوند، می توان به ورق st37 اشاره کرد. این مقطع فولادی از جمله پرکاربردترین مقاطع برای مصرف کنندگان شناخته می شود و ساخت st37، گزینه ای ایده آل برای جوشکاری هم به شمار می رود.

قیمت ورق رول و شیت

برای خرید ورق آهن، می توانید به دو صورت رول و شیت، آن را انتخاب کنید. ورق های آهن شیت، برشی یا فابریک هستند. نوع فابریک انواع ورق آهن، با توجه به ضخامت و ابعادی که دارد، قیمت گذاری می شود. ورق رول شده هم در طول های مختلف و با عرض های ۱۰ متر به بالا، می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع ورق آهن در ضخامت های مختلف، می توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آهن تاپ استفاده و به وبسایت این مجموعه، مراجعه کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cvxdPZGt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه