سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هزینه بلیط مونترال کانادا چقدر است؟

هزینه بلیط سفر به مونترال کانادا، یکی از اولین مواردی است که به ذهن مسافران کانادا می رسد؛ قبل از آن که رزرو سفر خود را برای رفتن به مونترال کانادا نهایی کنید، بهتر است اطلاعات کاملی را در زمینه عوامل موثر بر قیمت بلیط را بدانید؛ با توجه به آن ها بلیط خود را رزرو کنید و اگر امکانش بود، در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در ادامه مطلب به معرفی مهم ترین عوامل موثر بر هزینه بلیط سفر به مونترال کانادا می پردازیم.

شرکت هواپیمایی تهیه بلیط

ایرلاین ها یا همان شرکت های هواپیمایی از اصلی ترین عوامل موثر در تعیین قیمت بلیط هستند؛ هر چقدر که ایرلاین مدنظر شما برای تهیه بلیط خوش آوازه تر باشد یا خدمات بهتری ارائه دهد، به طبع هزینه بلیط هایش نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر محدودیت مالی دارید بهتر است برای خرید بلیط ارزان تر، به سراغ ایرلاین های کمتر شناخته شده بروید و بلیط سفر خود به مونترال را از آن ها خریداری کنید.

زمان خرید بلیط

زمان خرید و رزرو بلیط نیز یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هستند؛ به طور کلی شلوغ ترین زمان های کاری ایرلاین ها، در تعطیلات رسمی و تعطیلات آخر هفته است؛ در نتیجه تراکم هوایی در این زمان ها به اوج خود می رسد. درست در همین زمان ها است که قیمت بلیط های هواپیما نیز بسیار بالاتر می رود. بهتر است اگر محدودیت زمانی ندارید و قصد خرید بلیط ارزان تر را دارید، از رزرو بلیط هواپیما در تعطیلات رسمی و آخر هفته تقویم آمریکا پرهیز کنید.

نوع بلیط تهیه شده

به طور کلی بلیط ها در دو دسته چارتری و سیستمی به مشتریان ارائه می شوند؛ از جمله مهم ترین تفاوت های این دو بلیط، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلیط های سیستمی به صورت مستقیم توسط ایرلاین ها ارائه می شوند؛ اما در بلیط های چارتری، ابتدا چارترکننده بلیط ها را از ایرلاین ها خریداری کرده و به تدریج و با گذر زمان و با قیمت کمتر به فروش می رساند.
  • قیمت بلیط های سیستمی به طور مستقیم توسط ایرلاین ها تعیین می شود؛ اما قیمت بلیط های چارتری توسط چارتر کننده ها تعیین خواهد شد.
  • قیمت بلیط های سیستمی نسبت به بلیط های چارتری بالاتر است.
  • بلیط های چارتری نوسان قیمت دارند و ممکن است هزینه آن ها بالاتر یا پایین تر رود؛ اما هزینه بلیط های سیستمی ثابت بوده نوسان نخواهد داشت.
  • بلیط های سیستمی را می توان کنسل کرد و با توجه به قوانین جریمه کنسلی بلیط، مابقی هزینه بلیط را دریافت کرد. اما بلیط های چارتری را نمی توان به هیچ عنوان کنسل کرد و در صورت سوار نشدن به هواپیما، هیچ هزینه ای به حساب خریدار برگردانده نمی شود.
  • هزینه بلیط های چارتری برای کودکان، کمتر از بزرگسالان است؛ اما بلیط های سیستمی هیچ محدودیت سنی ندارند و قیمت بلیط های کودکان و بزرگسالان یکسان است.
  • به طور کلی هزینه بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی کمی پایین تر است.
  • حال با توجه به این موارد، نوع بلیط انتخابی شما در قیمت بلیط مونترال کانادا تاثیرگذار است

کلاس بلیط تهیه شده

خرید بلیط مونترال

بلیط های هواپیما اعم از سیستمی و چارتری در چهار کلاس تهیه و عرضه می شوند؛ کلاس های ارائه شده برای بلیط های هواپیما، به ترتیب قیمت و هزینه عبارت اند از:

  • کلاس اقتصادی یا اکونومی (Economy)
  • کلاس پریمیوم اکونومی یا اکونومی ویژه (Premium Economy)
  • کلاس بیزینسی یا تجاری (Business)

کلاس های نام برده شده به دلیل خدماتی که ارائه می دهند، هزینه های متفاوتی دارند؛ از جمله این امکانات عبارت اند از:

  • تعداد وعده های سرو شده
  • فضای بین صندلی های مسافران
  • راحتی صندلی ها

و...

اگر محدودیت مالی ندارید، بلیط های اکنومی ویژه یا بیزینسی را تهیه کنید؛ خدمات ارائه شده در این کلاس ها برای مسافرت های طولانی مدت مانند سفر به مونترال کانادا مناسب است و شما در طی سفر کمتر خسته خواهید شد.

روز و ساعت پرواز

اگر سری به سایت های تهیه بلیط بزنید، متوجه تفاوت قیمت های بلیط در روزهای مختلف هفته خواهید شد؛ بنابراین زمان و روز خرید بلیط یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینه بلیط شما خواهد بود؛ به طور کلی بلیط هایی که در روزهای آخر هفته آمریکا به فروش می رسند، هزینه بیشتری نسبت به پروازهای در طول هفته دارند؛ بنابراین اگر محدودیت زمانی ندارید و می توانید زمان سفر خود را جا به جا کنید، بهتر است بلیط خود را از پروازهایی در طول هفته مانند دوشنبه و سه شنبه رزرو کنید.

بلیط های لحظه آخری

در اکثر مواقع بلیط های لحظه آخری با قیمت بیشتری نسبت به سایر بلیط ها به فروش می رسند؛ اگر برای سفر به مونترال برنامه ریزی درست و مشخصی دارید، بهتر است بلیط خود را حداقل ۵ تا ۶ ماه زودتر رزرو کنید تا در دام قیمت های بالای بلیط های لحظه آخری نیفتید.

خرید بلیط سفر به مونترال

خرید بلیط سفر به مونترال

هزینه های سفر از جمله مواردی هستند که در بسیاری از مواقع مسافران را از سفر خود منصرف می کنند؛ بنابراین تهیه بلیط را باید با دقت، آگاهی و با هوشمندی تمام انجام دهید. بهتر است قبل از خرید بلیط مونترال به نکاتی از جمله کلاس پرواز، نوع بلیط، روز و ساعت تهیه بلیط و... توجه کرد. فلای تودی یکی از سایت های معتبر و مرجع در زمینه تهیه بلیط به اقصی نقاط آمریکا است که بهترین امکانات و کامل ترین پشتیبانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H0us5jaf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه