سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امداد خودرو شیراز

1 سال پیش ( 1402/4/14 )
 

09172027220امداد خودرو شیراز

امداد خودرو نجمی مکانیک یک مرکز بزرگ است که به طور رسمی به کمک رسانی مردم در شیراز اقدام می کند.

امداد خودرو شیراز به صورت شبانه روزی کار خود را انجام می دهد و همیشه سعی بر این دارد که بتواند بهترین سرویس ها را به مراجعه کننده های خود ارائه دهد.

امداد خودرو شیراز 09172027220

 

اقای نجمی:09172027220

چه زمانی شما به امدادخودرو شیراز احتیاج دارید؟

توجه داشته باشید که بروز سانحه و تصادف های جاده ای می تواند باعث شود که با مرکز امداد خودرو نجمی مکانیک برای دریافت خدمات ارتباط برقرار کنید.علاوه بر تصادف ممکن است که خودرو شما از نظر فیزیکی و مکانیکی با مشکل های جدی روبه رو شود.

در صورتی که توان تعمیر ماشین را ندارید و یا حتی هنگامی که به تعمیرگاه دسترسی ندارید میتوانید کار خود را به امداد خودرو شیراز بسپارید.

می توانید به صورت شبانه روزی از تمام خدمات و سرویس های ما بهره مند شوید و پس از تعمیر اتومبیل خود در مدت زمان کم راه خود را در مسیر خود با اطمینان فراوان ادامه دهید.

مزیت های مربوط به امداد خودرو نجمی مکانیک

1-امداد خودرو نجمی مکانیک خدمات متنوعی را به مردم ارائه می دهد و به همین خاطر است که جزو برترین امداد خودروها در شیراز شناخته شده است.

2-این مرکز دارای نمایندگی های مختلفی است و تمام این نماینده ها تحت نظارت نجمی مکانیک کار می کنند و کاملاً منسجم و هماهنگ هستند.

3-مرکز امداد خودرو نجمی مکانیک می کوشد که قطعه ها و لوازم یدکی خودرو را به صورت بسیار با کیفیت و به صورت اصل و اورجینال در دسترس افراد خریدار قرار دهد.

4-لازم به ذکر است که کمک رسانی از سوی امداد خودرو نجمی مکانیک باعث می شود که بتوانید بدون هدر دادن وقت و زمان خود در تعمیرگاه ها بهترین خدمات را از این مرکز دریافت کنید.

خدمات امداد خودرو شیراز چیست؟

خراب شدن وسیله نقلیه در وسط یک سفر جاده ای یا شهری،بدترین کابوس هر صاحب خودرو است.

وقتی کاری نمی توانید در مورد تعمیر خودرو انجام دهید،شرایط می تواند بدتر هم شود.

یا به این دلیل که آنقدر مشغول هستید که نمی توانید خودتان به آن رسیدگی کنید یا فقط نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید.اینجاست که کمک های جاده ای و امداد خودروشیراز نجمی مکانیک می تواند به کار بیاید.

هر کدام از این مشکلات را می توان با کمک امداد خودرو نجمی مکانیک رفع کرد.

درحقیقت امداد خودروبه شما کمک می کند تا ازهرچالشی که درآن قرار گرفته اید خلاص شوید.یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند تا مشکلات خودرویی خود را بهتررفع کنید،یدک کش امداد خودرو شیراز است.

استفاده از یدک کش زمانی رخ می دهد که خودرو نیاز به تعمیرات جدی تر داشته باشد.

در صورتی که اتومبیل شما در جاده با نقص فنی مواجه شود با تماس به امداد خودرو نجمی مکانیک سیار 09172027220 میتوانید به رفع نقص های فنی خودرو خود با سرعت هر چه بیشتر اقدام کنید.

خدمات مکانیکی سیار توسط نجمی مکانیک بسیار متنوع می باشد.

هر مشکلی که خودروی شما داشته باشد توسط ما در محل برطرف میگردد.

امداد گران ما مجهز به قطعات اورجینال انواع خودروهای خارجی و ایرانی هستند.در صورت لزوم قطعات خودروی شما در محل تعویض میگردد.

مهمترین مشکلاتی که در جاده برای مردم اتفاق می افتد خرابی قطعات خودرو و در نهایت خاموش شدن ماشین می باشد.

به هیچ عنوان خودروی آسیب دیده را روشن نکنید و با آن رانندگی نکنید.

این عمل موجب اسیب رساندن به سایر قطعات خودرو میگردد.

در این مواقع با یک مکانیکی سیار مطمئن تماس حاصل نمایید.09172027220

امداد خودرو شبانه روزی نجمی مکانیک با خدمات امداد جاده ای و مکانیکی سیار در خدمت رانندگان عزیز می باشد.

تعویض تسمه تایم خودرو

یکی از خدمات مکانیکی سیارما تعویض تسمه تایم خودرو در محل می باشد.

تسمه تایم یکی از مهمترین قطعات خودرو است بهتر است که تسمه تایم قبل از خرابی خودرو تعویض گردد.

عدم تعویض به موقع تسمه تایم باعث خرابی ناخواسته خودرو در جاده می شود.

در صورت بروز این مشکل تعویض تسمه تایم توسط امداد خودرو سیار درباره در محل شما انجام میشود.

تعویض دینام خودرو

دینام از قطعات اصلی خودرو با مسئولیت شارژ باطری می باشد.

در صورت بروز این مشکل در خودروی شما مکانیکی سیارنجمی مکانیک محل دینام خودروی شما را تعویض مینماید.

تعویض دینام شامل انواع خودروهایی مانند" هیوندا,سایپا,206,پراید,پژو,خودروهای چینی,خودروی سانتافه و سایر خودروهای ایرانی و خارجی میشود.

تیم متخصص امداد سیار نجمی مکانیک در ابتدا مشکل خودروی شما را در محل به صورت دقیق متوجه میشوند.

سپس اقدام به تعمیر خودرو در محل و در صورت نیاز تعویض قطعه می نمایند.

تعمیر کار سیار

آشنایی با زمان تعویض خدمات خودرو یکی از مهارت هایی است که باید درباره خودروی خود بدانید.عدم تعویض به موقع قطعات خودرو باعث ایجاد مشکلات اساسی در خودرو می شود.

هر زمانی در هنگام رانندگی که نیاز به تعویض بود با تماس با مکانیک سیار میتوانید از بروز مشکل های هزینه بر و احتمالی جلوگیری نمایید.

در صورت نیاز به امداد خودرو سیار و یدک کش در محل تنها کافیست با ما به شماره 09172027220تماس حاصل نمایید.

ما سریع ترین و نزدیک ترین مکانیک سیار را نزد شما خواهیم فرستاد.

ویژگی های مکانیک سیار

یک مکانیک سیار دارای ویژگی های مختلفی است که آن را از مکانیکی های سطح شهر متمایز میکند.

آن ویژگی سریع بودن و مجهز بودن آن است.مکانیک سیار بایستی از لحاظ ابزار آلات و موارد لازم برای تعمیر یک اتوموبیل تکمیل باشد و بتواند حداقل نیازها را برای متقاضی پاسخگو باشد.

در ادامه بایستی متذکر شویم که تنها تکمیل بودن ابزار و امکانات کافی نیست و بایستی در کنار آن مهرات نیز داشت تا بتوان از ابزار ها بهره برد.

در واقع یک مکانیک سیار باید مجرب و کارکشته باشد زیرا هم سرعت عمل و هم دررستی کار از مهم ترین موارد در هنگام تعمیر سیار است.

یدک کش نجمی مکانیک

زمانی که خدایی نکرده خودرو شما در جاده تصادف کند و یا چپ شود برای این که بتوانید اتومبیل خود را برای تعمیر به تعمیرگاه برسانید نیاز به یدک کش حرفه ای دارید که امداد خودرونجمی مکانیک این وسیله را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اگر نیاز به حمل خودرودارید مجموعه ما شامل جرثقیل،کفی،خودروبرو یدک کش است که می توانید با ما تماس بگیرید.

پنچر گیری نجمی مکانیک

نجمی مکانیک می کوشد که به پنچرگیری لاستیک ماشین شما در ظرف مدت بسیار کوتاه و با سرعت عمل هر چه بیشتر اقدام کند.

پنچرگیری در محل یکی از چندین خدمات امدادی امداد خودرو شیراز ما است.

پنچری خودرو یکی از مواردی است که حتما با ان مواجه شده اید امدادگران ما همیشه اماده یاری رساندن به شما هستند.

اگر خودرو شما پنچر شده و لوازم پنچری همراه شما نیست یا به هزاران دلیل قادر به پنچری خودرو خود نمی باشید کافی است فقط با شماره09172027220 تماس بگیرید تا امدادگران ما در کمترین زمان کنار شما حضور یابند.

خدمات پنچرگیری سیار خودرو در امداد خودرو ما بصورت ۲۴ ساعته میباشد و امدادگران ما برای تمامی خدمات امدادی خودرو شما اعم از پنچرگیری در محل - پنچرگیری سیار خودرو - حمل خودرو با یدک کش - خودروبر-باطری به باطری سیار و…..بصورت شبانه روزی اماده خدمت هستند

تشخیص مشکلات برق خودرو و تعمیرات برق خودرو در محل

جهت انجام کلیه امور برقی خود کافیه درخواست امداد دهید تا کارشناسان ما به سرعت نزدیک ترین باطری ساز سیار را به سمت شما اعزام نمایند.

باطری سازی یک خودرو شامل تعمیر و تعویض تمام قطعات برقی یک ماشین میشود.

مانند:تعویض یا تعمیر دینام خودرو،تعویض تسمه دینام،تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن،تعمیر چراغ های خودرو،تعویض باتری،انجام باتری به باتری،تعمیر دزدگیر،تعمیر شیشه بالابر،تعویض وایر و شمع های خودرو،سیم کشی خودرو و...تمامی این خدمات را مجموعه ما توسط تیم باطری سازی سیار خود در محل شما انجام میدهد
درخواست باطری سازی در محل

در مورد باطری ساز سیار میتوان گفت یک تکنسین باتجربه عیب یابی تخصصی روی سیستم برق خودرو شما انجام می دهد تا علت خرابی را مشخص کند تا تعمیرات لازم جهت درست شدن خودرو را انجام میدهد.

بازرسی باطری ساز سیار از باتری،وضعیت دینام و سلامتی سیستم برق خودرو می تواند تأیید کند که آیا خودرو می تواند قدرت کافی برای روشن شدن و حل شدن مشکل برقی خودرو باشید یا خیر.

وقتی سوئیچ را می چرخانم صدای تق تق می شنوم.آیا مشکل از باتری است؟

اگر هنگام چرخاندن سوئیچ یا فشار دادن دکمه استارت موتور صدایی شنیدید،ممکن است قطعات برقی خودرو شما خراب شده باشد.تق تق معمولاً نشان دهنده تخلیه یا خرابی باتری ماشین است.

اگر صدای چرک چرک می شنوید،ممکن است استارت خراب یا چرخ دنده حلقه فلایویل آسیب دیده باشد.

باطری به باطری سیار نجمی مکانیک

اگر در حین رانندگی باطری خودرو شما روبه اتمام می رود شما در هر جایی که حضور داشته باشید می توانید از امداد خودرو نجمی مکانیک درخواست باطری به باطری کردن ماشین خود را کنید.مرکزما به سرعت این کار را برای شما عزیزان انجام می دهد.

نجمی مکانیک در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان است

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KuQ1oYZt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه