سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ابعاد کاور لباس

1 سال پیش ( 1402/4/14 )
 

ابعاد کاور لباس

ابعاد کاور لباس بسته به نیاز و مورد مصرف متفاوت می باشد و همچین طرح و رنگ آن نیز با توجه به سلیقه افراد متغییر می باشد.

فرض کنید شما صاحب یک مزون عروس هستید، در صورتی که شما خواسته باشید برای لباس عروس کاور تهیه نموده تا از نشستن گرد و غبار و چروک شدن آن جلوگیری کنید باید حتما ابعاد آن 180 در 70 الی 80 سانت باشد.

با توجه به ارتفاع زیادی که این کاور دارد باید جهت حمل و نقل راحت آن دو دسته در قسمت های پایین و بالای کار نصب شود تا بتوانیم به راحتی کاور را از وسط تا زده و حمل نماییم.

استفاده از طلق در کاور لباس عروس با توجه به اینکه باید لباس های شما در ویترین قرار داده شود تا مشتری بتواند به راحتی آن را ببیند،بسیار حائز اهمیت می باشد.

ابعاد کاور لباس مجلسی بیشتر تولید کنندگان کاور لباس این محصول را در ابعاد 54*160 یا 60*160 تولید می کنند که با توجه به بازخوردی که مجموعه کالا اسپید از تحقیقات میدانی برای ابعاد مناسب این محصول از نظر مشتریان به دست آورده نتیجه به دست آمده نشان می دهد که تعداد افرادی که این محصول را با ابعاد 54*160 مناسب می دانند به مراتب بیشتر می باشد.

تیم کالا اسپید با نظر از سنجی از بین حدودا 500 نفر از مشتریانی که از اما اقدام به خرید کاور لباس کرده بودند به این نتیجه رسیده است که این محصول را در ابعاد 54*160 تولید نمایید.

ابعاد کاور کت و شلوار

 دلیل این کار نیز با توجه نظرات ثبت شده این است که اولا در صورتی کاور کت و شلوار در ابعاد 60*160 تولید شود عرض کار زیاد می شود و با در نظر گرفتن فضای زیادی که این محصول می تواند در کمد لباس یا بر روی رگال ایجاد نمایید مناسب نمی باشد. ثانیا هامنطور که شما نیز واقف هستید عرض بدن بانوان نسبت به عرض بدن آقایان کمتر می باشد و این مسئله خود باعث می شود که لباس های استفاده شده برای خانم ها نیز ظریف تر می باشد و نتیجتا جهت تهیه کاور برای لباس های زنانه باید عرض آن کمتر از عرض، در نظر گرفته شده برای لباس های مردانه اقدام نمود. ثالثا اگر عرض کاور لباس 60 سانت در نظر گرفته شود با توجه به ارتفاع زیادی که این محصول دارد ایستایی آن نیز شکیل نخواهد بود. علی ایها الحال ما همیشه به نظرات و سلیقه مشتری احترام می گزاریم و در صورتی که از ما خواسته شود با ابعاد درخواستی نیز کاور لباس را تولید می نماییم. ابعاد کاور مانتو کاور مانتو برای مانتو های مجلسی، معمولی، پالتو و حتی کت های بلندی که آقایان استفاده می کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

کاور کت و شلوار

 این محصول با توجه به اینکه مورد مصرف آن جنسیتی نمی باشد و می تواند لباس های مردانه و زنانه را درون خود جای دهد در ابعاد 60*120 سانت تولید می شود. ارتفاع کمتری که این محصول نسبت به لباس مجلسی دارد باعث می شود استایل زیبای کار نیز حفظ شود. برخی تولید کنندگان این محصول را در ابعاد 60*110 تولید می کنند. با توجه به آمارهای به دست آماده از نظرات مشتریان ما به هیج وجه این ابعاد را پیشنهاد نمی کنیم. دلیل اصلی مورد قبول واقع نشدن این ابعاد این است که این محصول باید بتواند یک مانتوی معمولی زنانه را در خود جای دهد و در صورتی که ارتفاع کار به جای 120 سانت به 110 کاهش یابد قطعا لباس قرار داده شده در آن از قسمت پایین چروک شده و کارایی مناسبی ندارد. کاور کت و شلوار کاور کت و شلوار رنگ ها و گرماژهای متنوعی قابل تولید می باشد اما تقریبا تمام تولید کنندگان و حتی تمامی مصرف کنندگان ابعاد استاندارد این محصول را 60*100 می دانند و حقیقت امر نیز این مسئله را اثبات می نماید. برای جذابیت کارایی بیشتر این محصول نیز از طلق شفاف استفاده می شود و این طلق می تواند به شکل ها و سلیقه های مختلف در تولید کاور کت شلوار اسفاده شود. کاور کت تنها برای کت استفاده نمی شود و برخی از بانوان از آن برای پوشش لباس های شب و لباس های که ارتفاع زیادی ندارند نیز استفاده می کنند و برای این نوع از لباس ها نیز بسیار کاربردی می باشد.

ابعاد کاور کت و شلوار

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Jxju1MmY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه