سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی

در غذاهای سنتی ایرانی استفاده از انواع مختلف ادویه جات جایگاه ویژه ای دارد و به همین دلیل دستگاه های مختلفی برای آسیاب کردن ادویه تولید شده اند که برخی از آنها از انواع صنعتی و برخی دیگر از انواع خانگی هستند. دستگاه آسیاب ادویه صنعتی یکی از انواع دستگاه های موجود در بازار است که همانطور که از نامش پیداست برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و با دارا بودن ظرفیت بالا برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی ادویه بیشترین میزان استفاده را دارد.

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی در انواع متنوع تولید و روانه بازار شده است و برندهای مختلف ایرانی و خارجی دارد که هر یک کارکرد و طول عمر مخصوص خود را دارد. در گذشته افراد مجبور بودند برای تولید ادویه از روش های دستی برای پست کردن و آسیاب کردن استفاده کنند اما امروزه با توجه به وجود انواع مختلف دستگاه آسیاب ادویه صنعتی این کار برای افراد آسان تر شده است و به راحتی می توان با استفاده از نیروی برق انواع مختلفی از ادویه را ریز و خرد کرد و به مشتریان فروخت. کیفیت دستگاه آسیاب زردچوبه اهمیت بسیار زیادی در کسب طعم و بوی دلخواه دارد، از این رو می توانید بهترین دستگاه آسیاب را از بکردانه خریداری کنید.

مشخصات دستگاه آسیاب ادویه صنعتی

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی می تواند به صورت ۲۴ ساعت کار کند و هیچ گونه مشکل و یا آسیب وارد نمی شود برخی از مشخصات این دستگاه عبارتند از:

  • ظرفیت زیاد: یکی از مهمترین مشخصات این دستگاه را می توان از ظرفیت بالا و زیاد آن دانست. انواع مختلف این دستگاه ها می توانند وزن بالای ۱۰ کیلوگرم را تحمل کنند و به راحتی انواع مختلف ادویه را در مدت زمان کوتاه پودر کنند.
  • طول عمر بالا: یکی دیگر از مشخصات این محصول را می توان طول عمر بالای آن دانست. دستگاه تهویه صنعتی بیش از ۱۰ سال کارکرد دارد و اگر به صورت دوره ای تعمیر شود و و به آن سرویس دهی شود می تواند برای مدت زمان طولانی تر قابل استفاده باشد.
  • وزن زیاد: این دستگاه به واسطه دارا بودن وزن بالا و زیاد به هیچ عنوان قابلیت حمل و نقل ندارد و این موضوع را می توان یکی از معایب این دستگاه دانست و افراد نمی توانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و اگر آن را در مکانی قرار دادید بهتر است مکان آن را از قبل در نظر بگیرید تا نیاز به جابجایی مجدد نباشد.

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی گروه صنعتی بکردانه

دستگاه آسیاب ادویه صنعتی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

به صورت کلی اگر شما در منزلتان می خواهید آسیاب کنید یا در عطاری ها از این محصول استفاده کنید بهتر است از انواع آسیاب خانگی را خریداری کنید، زیرا آسیاب خانگی به راحتی جوابگوی کار شما خواهد بود و با دارا بودن قابلیت حمل و نقل آسان بهترین گزینه است، اما اگر می خواهید از این محصول در مواردی مانند موارد صنعتی و تولید ادویه در مقیاس های بالا استفاده کنید خرید آسیاب صنعتی به شما پیشنهاد می شود.

به صورت کلی آسیاب ادویه صنعتی برای کارگاه های تولیدی ادویه کاربرد و کارایی دارد و بهتر است افرادی که برای مصارف کم از این دستگاه استفاده می کنند، تنها انواع خانگی آن را خریداری کنند و هم در هزینه صرفه جویی نموده و هم دستگاهی با قابلیت حمل و نقل راحت تر خریداری کنند.

امکان سفارش آسیاب ادویه صنعتی و انواع دستگاه های میوه خشک کن و روغن گیری از طریق سایت گروه صنعتی بکردانه وجود دارد و تنها کافی است با شماره های درج شده در وب سایت فروشگاه تماس بگیرید، تا با دستگاه آسیاب ادویه صنعتی بیشتر آشنا شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kcRtaD1X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه